7505
Sök

Någon som saknar en röd Mazda 323F i Enköping?

139 Inlägg
20 april 2009
Trådstartare
I lördagskväll så vart jag tvungen att tvärnita och slänga mig över tutan då en röd mazda 323F fullpackad me zigenare körde ut rakt i en rondell framför mig.

Det fortsatte sen med att dem började åka efter mig och låg jävligt nära bakom mig, jag tror nästan att bilen strök min bakre kofångare så jag växlade ner och drog dem flera gånger tills dumjävlarna insåg att det inte var värt att hänga efter en bil med betydligt fler hästkrafter.

Så förbannad och tagen som jag var så ringde jag snuten och tipsade dom och en timme efter så ringde dem tillbaka och sa att uppgifterna jag hade lämnat stämde in på en mazda som var anmäld stulen.

Så då passar jag på att skriva här, är det någon här eller någon ni känner som har blivit av med sin röda mazda 323f med svarta stripes på sidorna i eller runt enköping? och det är den modellen som kom 1995.

Har även uppgifter på förarens/tjuvens namn och vart han bor men det tänker jag inte ta här.

Lidhultare.
325 Inlägg
20 april 2009
äckliga jävlar. och ja, jag drar precis ALLA över en o samma kant:)

-Twiajävlen-

139 Inlägg
20 april 2009
Trådstartare
instämmer, araber och sånt går inte att dra över en och samma kant men zigenare går iaf, och då är det inte bara i sverige också:O

Trucker
2 710 Inlägg
20 april 2009
Håller med faktiskt :S zigenare :S:S .. araber, kurder, iranier osv osv.. de finns skillnader. men zigenare är zigenare :S finns ju olika.. men same shit wink

Fart missbrukare

Webbutvecklare
2 369 Inlägg
20 april 2009
Snälla håll er till tråden och flytta erat rasist-snack till ett annat forum. Så trött på alla trådar som spårar ur såhär.

Ha det gött och kör försiktigt, livet du räddar kan vara mitt.
Mercedes w114 "Stance" projekttråd: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=277087

Lidhultare.
325 Inlägg
20 april 2009
går ju knappt hålla sig till tråden när några ziggisar har gått o snott en bil, sen kör som fan med den o riskerar elitemasters liv genom att ligga tätt i röven när han kör o grejjer. erkänn själv istället att det är så! och va ska vi säga om vi ska hålla oss till tråden? nej tyvärr, inte min bil...

nåt måste man ju komma med när man läser texten!

-Twiajävlen-

Trucker
2 710 Inlägg
20 april 2009
Nu tar vi det lugnt, eclips3 smile

Fart missbrukare

bihfocus
20 april 2009
Sigernare är speciella ja håller med men herregud som om inte vi svenskar snor bilar. Lägg ner bullshittet och håll er till tråden.
Senast redigerat av bihfocus (20 april 2009)

508 Inlägg
20 april 2009
man struntar väl i ursprung, hudfärg, härkomst, you name it, klart man lackar ur iaf, man snor inte andras saker, sen att det kommer glåpord osv, det får såna som håller på med sånt faktiskt ta..

bihfocus
20 april 2009
mulleri skrev:
man struntar väl i ursprung, hudfärg, härkomst, you name it, klart man lackar ur iaf, man snor inte andras saker, sen att det kommer glåpord osv, det får såna som håller på med sånt faktiskt ta..

Agreeee

DFFL
9 020 Inlägg
20 april 2009
mulleri skrev:

Enda gången de sakerna spelar roll är i polisanmälan, annars inte.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

Sök