3929
Sök

vad har hänt med rösterna här på garaget på bilarna ?

247 Inlägg
21 april 2009
Trådstartare
vad har hänt med rösterna här på garaget på bilarna vet inte om det bara är min dator men allas bilar har sjunkigt
Senast redigerat av Goffen (21 april 2009)

:):) 740:):)

517 Inlägg
21 april 2009
Läst detta? "Allmänt: Nytt betygssystem medför uppdaterade betygssnitt för alla bilar.
Från och med idag används en ny algoritm för att väga bilarnas betygssnitt. Det nya metoden är en så kallad ”Bayesian-metod” och är vida använd och erkänd (används t.ex. på www.imdb.com). Införandet görs för att bilarna ska rankas så korrekt som möjligt i förhållande till varandra.

Den som är intresserad av metoden kan googla på "bayesian rating". Mer info om denna och andra nyheter hittas på Garagets framsida."

212 Inlägg
21 april 2009
för sent ute:P
Senast redigerat av JOCKE_ST (21 april 2009)

NO PAIN NO GAIN!
Kan man gasa för mycket?

FreddeK
21 april 2009
Japp nytt röstsystem!

1 833 Inlägg
21 april 2009
T_t

Jag är inte dum, jag har bara otur när jag tänker.
www.x40nordic.com - För dig som kör X40/50/30 med eller utan turbo!

247 Inlägg
21 april 2009
Trådstartare
Ghost_Face skrev:
Läst detta? "Allmänt: Nytt betygssystem medför uppdaterade betygssnitt för alla bilar.
Från och med idag används en ny algoritm för att väga bilarnas betygssnitt. Det nya metoden är en så kallad ”Bayesian-metod” och är vida använd och erkänd (används t.ex. på www.imdb.com). Införandet görs för att bilarna ska rankas så korrekt som möjligt i förhållande till varandra.

Den som är intresserad av metoden kan googla på "bayesian rating". Mer info om denna och andra nyheter hittas på Garagets framsida."

okej men förstår endån inte för att ee jämförs min bil med någon annan då typ för att om någon röstar en 5a och tycker så jämförs då den rösten med någon i bil i samma klass för att se om den är värd 5 p eller jag förstår inte riktigt men men blir nog bra kanske

:):) 740:):)

Saab älskare!
4 597 Inlägg
21 april 2009
tycker röst systemet verkar skummt, de ändrades inte ett skit då jag ex. röstade en 5a på en bil, dennes stjärnor var lika som innan, spelade ingen roll om de var en eller 5 stjärnor! tongue vet inte riktigt hur den funkar, men konstigt verkar de vara smile

Forummoderator
10 576 Inlägg
21 april 2009
En ny algoritm är som sagt införd, finns tråd om detta under "nyheter"

-=[Performance by Torpis]=-
Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-

Sök