Tja,
Har sökt runt här lite och kollat med lite folk, men det blir så mycket konstiga svar, så jag ställer frågan/diskutionen här.
Jag ska ha lite neon slingor och dioder på några strategiska stället i bilen.. T.ex Under Bilen, under Sätena i bilen, Bak vid basarna, m.m.
Det jag funderar lite på , är hur Ni andra som har dragit sådant , eller har erfarenhet, har gjort... Jag vill ju ha allt ljus på samma switch, och det ska ju inte synas något.. Hmm..
Så frågan är, hur har ni dragit sladdar, vad har ni använt för att " förlänga " kablarna , hur är dom ihopkopplade.. Och drar ni ström från batteriet.. eller .. err..
Ja som sagt, kan ju inte så mycket om detta som ni märker.. men alla tips & Råd är välkommna..
Förrutom dom som säger till mig att strunta i neon då .. Redan bestämt mig
Tack!