5460
Sök

Intercooler på 850

572 Inlägg
24 april 2009
Trådstartare
#1
Hejsan. Jag ahr beställt en intercooler till min volvo 850. Jag har lite frågor om det.. Ni som har satt intercooler på er 850 skulle ni vilja ge mig lite råd på hur jag ska fästa den o hur mycket rör o böjar jag behöver.. Har ni bilder på det så skulle jag vilja ha dom med=)

Tack på förhand.

DZ Design På Facebook

4 824 Inlägg
24 april 2009
#2
vad är det för IC du har beställt? en universal eller en modellanpassad?

Mvh Christian
kör du före så väntar jag där framme.

572 Inlägg
27 april 2009
Trådstartare
#3
Christian S skrev:
vad är det för IC du har beställt? en universal eller en modellanpassad?

Det e en universal jag har köpt.

DZ Design På Facebook

8 308 Inlägg
27 april 2009
#4
Beror ju lite på hur den ser ut och vart du tänk sätta den, finns nog nån bild i min projekttråd hur jag satt min och dragit rören



Sök