Hejsan. Jag ahr beställt en intercooler till min volvo 850. Jag har lite frågor om det.. Ni som har satt intercooler på er 850 skulle ni vilja ge mig lite råd på hur jag ska fästa den o hur mycket rör o böjar jag behöver.. Har ni bilder på det så skulle jag vilja ha dom med=)