Du har ju bara kommenterat negativa saker, kom med nåt klyftigt så kanske jag ens bryr mig om att läsa vad du skriver.....
Jag håller faktiskt med lite, en jappsdämpare passar inte riktigt, kör istället sportsystem med en mer diskretare look, kanske en oval sak?
Smaken är ju som baken, gör som du vill! Det är du som ska vara nöjd med bilen
Mvh Tommy
Jo de är förvisso rätt, dock har jag inte fått min bakspoiler än, när jag har fått den ska jag försöka måtta upp vart jag ska dra ut utblåset nånstans.. Kanske bygger om dämparen lite så de passar in.. Får se vad som händer.. Jag tror inte de spelar någon roll hur jag bygger bilen, de är alltid nån som kommer anmärka på hur slutresultatet blir..
Men tack för tipset /Simon
I take my life with a pinch of salt
a slice of lemon
and a shot tequila..
Nej japsdämpare ska du skippa! Helt jätte jätte fel på allt annat än just japsare! Själv tycker jag att utblåset jag har på min Coupe är det som passar absolut bäst. Och han låter faktiskt väldigt, väldigt trevligt! Annars så är det standard på Audi Coupéer att få bort dom orangea blinkerserna där bak på ett eller annat sätt. Har själv kört med röda blinkers där bak förut och nu kör jag med något svarttonat.
Nej japsdämpare ska du skippa! Helt jätte jätte fel på allt annat än just japsare! Själv tycker jag att utblåset jag har på min Coupe är det som passar absolut bäst. Och han låter faktiskt väldigt, väldigt trevligt! Annars så är det standard på Audi Coupéer att få bort dom orangea blinkerserna där bak på ett eller annat sätt. Har själv kört med röda blinkers där bak förut och nu kör jag med något svarttonat.
Jag får se hur jag gör när jag får min bakspoiler, de kommer nog se klent ut med två så små utblås.. De visar sig..
a slice of lemon
and a shot tequila..
Vart en sväng te Biltema och inhandlade lite pallbockar och domkraft och sånt.. Så blev inget pillande idag.. De väntar byte av oljefiler/olja och soppafiltret härnäst..
a slice of lemon
and a shot tequila..
Idag körde jag halkan, och de gick galant.. När jag kom hem gick jag ut direkt och började röja undan lite.. För att få mer plats så har jag gjort krokar i skolan som jag har hängt upp fälgarna på.. Sen har jag vikt ihop massa papplådor som jag ska ha massa skit i.. Efter de körde jag in Audin och hissa upp honom och tappade ut oljan och tog väck oljefilter... Byte imorrn av filter och olja... Kul som satan är de..
a slice of lemon
and a shot tequila..
Nej japsdämpare ska du skippa! Helt jätte jätte fel på allt annat än just japsare! Själv tycker jag att utblåset jag har på min Coupe är det som passar absolut bäst. Och han låter faktiskt väldigt, väldigt trevligt!
Instämmer helt. Och sorry to say, men kjolarna gör nog inte saken bättre. Men ja, smaken är som baken, full med skit Nämen tkr du det är snyggt så kör hårt och lyckatill!
Har börjat pilla lite med monteringen av lambodörrarna.. Ska nog bli bra, pilligt som fan, men de är skitkul.. Började skruva bort skärmen med, men de va dock krångligare så jag gav upp för ikväll Har även pillat lite avgassystem.. Går frammåt de med..
a slice of lemon
and a shot tequila..
blir nog kanon inga dåliga kjolar angånde jappsen tänk på en sak när du ska montera kan va ganska trångt få in jappset. mitt fick jag pilla med ett tag innan jag lyckades få in
blir nog kanon inga dåliga kjolar angånde jappsen tänk på en sak när du ska montera kan va ganska trångt få in jappset. mitt fick jag pilla med ett tag innan jag lyckades få in
Äntligen nån med lite vett.. Jo de ska nog bli bra tror jag.. Ja jag har med funderat på de hur jag ska dra ut dämparen, men får se sen när de närmar sig montering med kjolarna..
a slice of lemon
and a shot tequila..
Hade ytterst lite att göra igår, så jag gjorde ett program och fräste lite...
Färdigfräst... Ska bara fina till den lite grann.. Sen ska jag borra hål i kanten, och sätta dioder i bilens blivande färg.. Samt fräsa ut en ram i rostfritt och ha runt om.. Tror jag ska ha den i en av väggarna i baslådan i bilen sen..
a slice of lemon
and a shot tequila..
En sak du ska försöka hitta är Pipercross öppna luftfilter. Är specialgjort för just denna motor. Köpte ett sådant till min Coupé på Dalhems. Lät sjukt trevligt.
En sak du ska försöka hitta är Pipercross öppna luftfilter. Är specialgjort för just denna motor. Köpte ett sådant till min Coupé på Dalhems. Lät sjukt trevligt.
Lycka till med bilen
Tack! Jag kollade och fastnade för dina basportar, var fick du tag på dom?
Aa jag får kolla upp luftfiltret!
a slice of lemon
and a shot tequila..