4014
Sök

Vart kan ja få tag i detta stag? (bild)

NissanMotorsport
26 april 2009
Trådstartare
Det har gått sönder i ett fäste och behöver ett nytt, men ingen aning om va ja ska söka efter.. så någon som vet eller kan skicka länk? det är de lilla röda staget, hoppas de går att se, får förstora upp bilden, annars får ja ta en annan bild.

https://www1.garaget.org/archive/15/14451/92224/92224-1326202.jpg

NissanMotorsport
26 april 2009
Trådstartare
Tack, men är inte samma som jag har, jag fäster min med två skruvar.. hitta en lite bättre bild, hoppas ni ser hur de ska va smile

https://www1.garaget.org/gallery/archive/14451/627829_4jdl7h.jpg

1 867 Inlägg
26 april 2009
Ta och uppgradera dina motorfästen så slipper du ha den där motordämparen, det är ju eftermonterat för att motorn inte ska röra sig så mycket.

Specialsvarv.se - Hårda bussningar till hårda bilar.

NissanMotorsport
26 april 2009
Trådstartare
Koop skrev:
Ta och uppgradera dina motorfästen så slipper du ha den där motordämparen, det är ju eftermonterat för att motorn inte ska röra sig så mycket.

Ja jo det vet jag, men är väl lika bra att ha både och? den är ju inte ful precis..

Driver
2 111 Inlägg
26 april 2009
MIG1408 skrev:
Koop skrev:

Ja jo det vet jag, men är väl lika bra att ha både och? den är ju inte ful precis..

+ att det är enklare o skruva dit dämparen wink smile!.

Kika på ebay, har sett sådan stag där. kommer tyvärr inte ihåg vad de kallas :S.

MVH Janken

- Om du inte förstår vitsen med ABS och airbag så lär nog ingen här kunna förklara det för dig heller.
Rätt impad av att du lyckats logga in på ett forum och komponera flera sammanhängande meningar faktiskt. /rcy
"Opinions are like assholes. Everybody's got one and everyone thinks everyone else's stinks"

455 Inlägg
26 april 2009
går det inte att laga? ser ju ut som en gas dämpare.........  hoppas du löser det!

>syns man inte finns man inte<

NissanMotorsport
26 april 2009
Trådstartare
corollaistheshit skrev:
går det inte att laga? ser ju ut som en gas dämpare.........  hoppas du löser det!

tror det går att svetsa, blir nog de alternativet, då ja kolla på dom dämparna en länka till, kosta ca 600.. och de tillåter inte plånboken riktigt än tongue

Sök