Inför: SkänningeTräffen #2 Lör. 30 Maj *INSTÄLLD*

Cyruc
4 maj 2009 · 41 Inlägg

Tror alla träffar som är på sommaren kommer att krocka med någon annan...

Så det är nog bara att välja vart man vill åka

ToBe www.maniacracing.se
5 maj 2009 · 494 Inlägg

Koozen skrev:
Låter väldigt vettigt detta ! Skall skrivas upp i almanackan inte så långt att åka heller! / Kooz

det skulle vara nice om du o din sambo ville komma och ställa ut era bilar....

Garaget.org onTour 2008 [X]
lackerare
www.maniacracing.se
Noiseprojekt
6 maj 2009 · 1 523 Inlägg

Cyruc skrev:
Tror alla träffar som är på sommaren kommer att krocka med någon annan...

Så det är nog bara att välja vart man vill åka

Ja tyvärr så gör dom ju det...
Men som sagt bara att välja vilka man vill åka på smile

ToBe www.maniacracing.se
8 maj 2009 · 494 Inlägg

humm det värkar hända för lite här....

Garaget.org onTour 2008 [X]
lackerare
www.maniacracing.se
GuztavJ
9 maj 2009 · 8 Inlägg

Jag kommer om vädret tillåter!
Ska kolla runt lite med folk också!!

Volvo C30 R "Frugans pendlarbil" (2008)
Noiseprojekt
9 maj 2009 · 1 523 Inlägg

GuztavJ skrev:
Jag kommer om vädret tillåter!
Ska kolla runt lite med folk också!!

Kanon Gustav!!
Gör det så vi får lite mer muntlig reklam!

Noiseprojekt
9 maj 2009 · 1 523 Inlägg

syabo skrev:
blire cruising?

Helst ska alla bilar stå på området så länge det går.. men finns möjlighet att köra ut bilarna vid 19-21
Grindarna låses vid 21 för att dom som ska festa inte ska ta och köra ut bilarna efter alkohol intag!

Ramrod
9 maj 2009 · 674 Inlägg

Noiseprojekt skrev:
http://i432.photobucket.com/albums/qq50 … ekt/ST.jpg

Den träffen kan du ju gott ha för dig själv. Har hört att din inblandning i den här träffen från start inte har gått schyst till..... inget roligt att åka dit då...

With great freedom comes great responsebility
Volvo XC70 2,4T "Cop Car" (2000)
Volvo 850 "MR500" (2011)
Cyruc
10 maj 2009 · 41 Inlägg

Ramrod skrev:

Noiseprojekt skrev:
http://i432.photobucket.com/albums/qq50 … ekt/ST.jpg

Den träffen kan du ju gott ha för dig själv. Har hört att din inblandning i den här träffen från start inte har gått schyst till..... inget roligt att åka dit då...

Hur menar du nu???
Om inte jag minns helt fel så var det väl han plus några till som startade den här träffen i från början.
Så om du kunde förklara lite mer i detalj hur du menar vore nog på sin plats!
I år så håller han i den själv med hjälp av MRC!!

Senast redigerat av Cyruc (10 maj 2009)

Noiseprojekt
10 maj 2009 · 1 523 Inlägg

Cyruc skrev:

Ramrod skrev:

Noiseprojekt skrev:
http://i432.photobucket.com/albums/qq50 … ekt/ST.jpg

Den träffen kan du ju gott ha för dig själv. Har hört att din inblandning i den här träffen från start inte har gått schyst till..... inget roligt att åka dit då...

Hur menar du nu???
Om inte jag minns helt fel så var det väl han plus några till som startade den här träffen i från början.
Så om du kunde förklara lite mer i detalj hur du menar vore nog på sin plats!
I år så håller han i den själv med hjälp av MRC!!

Tack Micke!

Precis som Micke säger så håller jag i ST helt själv i år med hjälp av Maniac Racing
Så organiseringen av ST09 kommer bli bättre än på ST08.
Då vi förflyttat oss till en trevligare miljö med toaletter som efterfrågades efter ST08.

//Noise

Senast redigerat av Noiseprojekt (10 maj 2009)

bobbo22
10 maj 2009 · 313 Inlägg

Noiseprojekt skrev:

Cyruc skrev:

Ramrod skrev:

Den träffen kan du ju gott ha för dig själv. Har hört att din inblandning i den här träffen från start inte har gått schyst till..... inget roligt att åka dit då...

Hur menar du nu???
Om inte jag minns helt fel så var det väl han plus några till som startade den här träffen i från början.
Så om du kunde förklara lite mer i detalj hur du menar vore nog på sin plats!
I år så håller han i den själv med hjälp av MRC!!

Tack Micke!

Precis som Micke säger så håller jag i ST helt själv i år med hjälp av Maniac Racing
Så organiseringen av ST09 kommer bli bättre än på ST08.
Då vi förflyttat oss till en trevligare miljö med toaletter som efterfrågades efter ST08.

//Noise

TACK FÖR DEN DU =/

Noiseprojekt
10 maj 2009 · 1 523 Inlägg

bobbo22 skrev:

Noiseprojekt skrev:

Cyruc skrev:

Hur menar du nu???
Om inte jag minns helt fel så var det väl han plus några till som startade den här träffen i från början.
Så om du kunde förklara lite mer i detalj hur du menar vore nog på sin plats!
I år så håller han i den själv med hjälp av MRC!!

Tack Micke!

Precis som Micke säger så håller jag i ST helt själv i år med hjälp av Maniac Racing
Så organiseringen av ST09 kommer bli bättre än på ST08.
Då vi förflyttat oss till en trevligare miljö med toaletter som efterfrågades efter ST08.

//Noise

TACK FÖR DEN DU =/

Mike, inget illa menat.. men vi vet båda att bilorganiseringen inte var den bästa..

bobbo22
10 maj 2009 · 313 Inlägg

Noiseprojekt skrev:

bobbo22 skrev:

Noiseprojekt skrev:

Tack Micke!

Precis som Micke säger så håller jag i ST helt själv i år med hjälp av Maniac Racing
Så organiseringen av ST09 kommer bli bättre än på ST08.
Då vi förflyttat oss till en trevligare miljö med toaletter som efterfrågades efter ST08.

//Noise

TACK FÖR DEN DU =/

Mike, inget illa menat.. men vi vet båda att bilorganiseringen inte var den bästa..

har du fått in många som vill komma
hur många behöver ni få inn så att det täcker för hyra och allt
hoppas träffen blir lyckad kör hårt

ToBe www.maniacracing.se
10 maj 2009 · 494 Inlägg

Ramrod skrev:

Noiseprojekt skrev:
http://i432.photobucket.com/albums/qq50 … ekt/ST.jpg

Den träffen kan du ju gott ha för dig själv. Har hört att din inblandning i den här träffen från start inte har gått schyst till..... inget roligt att åka dit då...

Har han gjort dig något eller??? eller har du bara lyssnat på vad dom andra säger eller ???? tycker inte att du ska skriva om saker du inte har en aning om..... ta reda på lite fakta innan du öppnar munnen.....

Garaget.org onTour 2008 [X]
lackerare
www.maniacracing.se
Ramrod
10 maj 2009 · 674 Inlägg

ToBe skrev:

Ramrod skrev:

Noiseprojekt skrev:
http://i432.photobucket.com/albums/qq50 … ekt/ST.jpg

Den träffen kan du ju gott ha för dig själv. Har hört att din inblandning i den här träffen från start inte har gått schyst till..... inget roligt att åka dit då...

Har han gjort dig något eller??? eller har du bara lyssnat på vad dom andra säger eller ???? tycker inte att du ska skriva om saker du inte har en aning om..... ta reda på lite fakta innan du öppnar munnen.....

Du tycker så mycket... Sluta tyck!    Ni vet ju inget om vad jag vet...   God luck med träffen.

With great freedom comes great responsebility
Volvo 850 "MR500" (2011)
Volvo XC70 2,4T "Cop Car" (2000)
RayRayADT Sportcar for Life
10 maj 2009 · 315 Inlägg

Ramrod skrev:

ToBe skrev:

Ramrod skrev:

Den träffen kan du ju gott ha för dig själv. Har hört att din inblandning i den här träffen från start inte har gått schyst till..... inget roligt att åka dit då...

Har han gjort dig något eller??? eller har du bara lyssnat på vad dom andra säger eller ???? tycker inte att du ska skriva om saker du inte har en aning om..... ta reda på lite fakta innan du öppnar munnen.....

Du tycker så mycket... Sluta tyck!    Ni vet ju inget om vad jag vet...   God luck med träffen.

N precis.. så uppdatera oss då! annars lär vi inte få reda på nått...

RayRayADT Sportcar for Life
10 maj 2009 · 315 Inlägg

Jag kommer ev. ska se om jag kan få dit min 200:a, dock är den i renovering just nu men kanske kan få ihop den så jag kan köra den.. men den rycker som fan just nu, trycker ut olja i turbon..sad

Cyruc
10 maj 2009 · 41 Inlägg

Rallon skrev:
Jag kommer ev. ska se om jag kan få dit min 200:a, dock är den i renovering just nu men kanske kan få ihop den så jag kan köra den.. men den rycker som fan just nu, trycker ut olja i turbon..sad

Låter som turbo haveri enligt mej!

Noiseprojekt
10 maj 2009 · 1 523 Inlägg

Rallon skrev:
Jag kommer ev. ska se om jag kan få dit min 200:a, dock är den i renovering just nu men kanske kan få ihop den så jag kan köra den.. men den rycker som fan just nu, trycker ut olja i turbon..sad

Bara hojta till när du vet, så jag har lite uppskattning på hur många som kommer!

Noiseprojekt
11 maj 2009 · 1 523 Inlägg

Nu börjar anmälningarna rulla in!
Roligt att se att det finns lite intresse för träffen!smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang