Usch riv bort det där "S" märket du har bredvid plåten bak illa kvickt! Annars ser de ju kalasbra ut
hehe, jo, men de får bli då jag har skaffat kompressor o lackspruta ska fixa rosten, o så lackar jag nog större delar än små fläckar Vad tyckte ni om robins säkringshållare? ska jag också våga mig på de?
Usch riv bort det där "S" märket du har bredvid plåten bak illa kvickt! Annars ser de ju kalasbra ut
hehe, jo, men de får bli då jag har skaffat kompressor o lackspruta ska fixa rosten, o så lackar jag nog större delar än små fläckar Vad tyckte ni om robins säkringshållare? ska jag också våga mig på de?
Tackar!
Mvh Patrik
Men är inte det bara ett sånt märke som sitter med dubbelhäftande tejp? då tar man ju bara värmepistolen och värmer lite med motta så får man lös det
Tjena Gorgare! Hoppas ni alla haft en trevlig braskväll igår!
Jag har en liten oväntad överraskning... Fick reda på igår att jag skulle få en baslåda, men 2st 12" basar, ett slutsteg + kondensator, och ett framsystem bestående av 2st "basar" 2st mid högtalare, samt 2st diskanter. Fick även med en cd-spelare med en cd växlare på5 eller 6st cd slots. Och sist men inte minst en MOMO ratt!
Nu lite bilder på detta!
2st DLS basar i låda, som ska kläs så fort jag köpt tyg!
Steget, o kondensatorn, synd att de blev en skitbild bara
Lådan med högtalare o filter, bilder på de kommer sen, när telefonen vill funka rätt..
MOMO ratten! med mocka högst upp!
Sen kommer lite bilder jag måste få tycke om!
Ska jag ha det så, med 2 fack, eller ska jag ha...
de här, med dubbla spelare, dock att den ena har cd växlare samt input, dock vet jag inte vad man ska ha 2 till just nu, tänkte på något där i bilen, men de kommer jag inte ihåg nu
Sen en bonusbild
Ska bara slipa lite lite till, sen ska den fernissas!
Allt för nu, kommer mer bilder på detta, när mobilen vill funka eller så fort jag kommer till pappa med en riktig kamera!
Vad ska du med 2 cd-spelare till Räcker det inte med 1
//CarpeDiem
Tackar! heheeh, den är grymt fin! den finns inge o köpa längre
Hahaha, jag vet inte riktigt, tänkte väl o kunna ha en typ av siren grejjsimojs på den men jag vet inte om jag vill ha så, o nu vet jag inte äns vilken av de 2 jag ska ha
fan va härligt med bas bygge eller hur patrik ? till er som undrade va de var som de var ja la upp bilder på så är det diskant bafflar tror inte jag kommer använda alla men kanske nu till dagens bilder från mig
priming på batterihållaren och till ett fäste till nya grillen
lite rost de var här dax att ta bort det på rostskydsmåla sedan någon färg på det.
plastning på gång både batterikåpan och nya grillen
tog av torkarna som ska slipas ner och lackas om i bilens färg.
imorn blir det ev enn efer längtad avfettning tvätt ovh vaxing. sedan ska bateri hållarn och kåpan göras klart så ni får se hur det kommer se ut. sedan kanske jag tar och ser över om det är jorden som e problemet till att basarna inte funkar.
Satan robin! Grymt de här! kommer bli en fin batterihållare o även riktigt fina tork armar! ska bli kul o se hur grillen kommer o bli! o sen hur batterikåpan blir, för blir de bra gör man en beställning hos dig!