Söker bil lackerare

bearrr Bmw<3
26 april 2009 · 340 Inlägg

Tjenna!

som rubriken säger så är jag ute efter en bil lackerare som kan lackera min bil.

Bilen ska användas i utställningar därför ställs det höga krav på lackeraren och lacken på bilen.

hade tänkt att använda mig av en mörk candy röd med små/tunna flakes. Har bilder på hur jag vill ha färgen för ni som känner er utmanade

Bilen i fråga är glasfiberbreddad och har ett glasfiber kjolpaket.

jag gör grov underarbete resten får lackeran fixa.

Lackeringen ska omfatta hel bils lackering, motorrum, bagage, ev insida beroende på prislappen.

Betalar inga drömm summor.

För er som är intresserade: Ge mig ett pris och plats.

Lackering behövdes egentligen igår, så snabba puckar nu.

Mvh: Björn "bearrr"

Senast redigerat av bearrr (27 april 2009)

Schipperke-owner Hundägare,mc-åkare,fartgalning
27 april 2009 · 272 Inlägg

Hehe ! Betalar inga drömsummor ! Du kan nog glömma en sån lack tror jag . En kompis fick betala över 10 000:- på 80-talet för en röd candylack på utsidan av bilen . Ska du ha en lack för utställningar så blir den nog ganska dyr för det går åt några timmar ! Kompisens bil hade om jag kommer ihåg rätt bara 14 lager med färg + grund och klarlack . Men hittar du en lackerare så är det nog bara att gratulera .

Schipperke rules !
Holme
27 april 2009 · 1 417 Inlägg

Det finns ju drömsummor i alla prisklasser. Han kankse är berädd att lägga 70 lök på en lack, men inte 100. Tänkte du på det?

Schipperke-owner Hundägare,mc-åkare,fartgalning
27 april 2009 · 272 Inlägg

Holme skrev:
Det finns ju drömsummor i alla prisklasser. Han kankse är berädd att lägga 70 lök på en lack, men inte 100. Tänkte du på det?

Nix !

Schipperke rules !
terazzi
27 april 2009 ·

Klarby borde du kontakta då wink
klarby heter han på garaget,kostar ju en del men det får du räkna med en sån lack som du ska ha^^
Men han kan fan lacka wink

Nodje Värmlänning!
27 april 2009 · 59 Inlägg

PaintworX? ;D

bearrr Bmw<3
27 april 2009 · 340 Inlägg

Tack för tipsen pojkar.

Jag fattar väll att lacken inte går på 10k som vanligt. Just därför jag skrev inga drömm summor eftersom det är ju en rätt speciel lack.

fick ett pris på 15k av en från sthml, men kvaliten vet man ju inte. Han verkar dock seriös.
Problemet är att jag inte är först i kön därför är ju ute å river upp allt mellan himmel och jord tongue
Fick oxå ett bud på 27000kr från en som nickar "Haydroz" här på forumet någon som har erfarenhet från honom?

Cruizr
28 april 2009 · 417 Inlägg

Du har PM.

Mvh/Jocke

engineaddict
28 april 2009 · 1 060 Inlägg

PaintWorX hade jag valt utan tvekan!

uʍop ǝpısdn ǝdʎʇ uɐɔ ʎןןɐǝɹ noʎ ˙ǝnɹʇ sʇı ˙ןoן
bearrr Bmw<3
28 april 2009 · 340 Inlägg

Tack för bra svar.

Ska kolla priset hos paintwork i halmstad.
finns det någon hemsida eller nummer till dem?

mvh

Janken Driver
28 april 2009 · 2 111 Inlägg

Paint worX i göteborg var det nog "engineaddict" menade. Inte Paint work

Finns på eniro.

MVH Janken

- Om du inte förstår vitsen med ABS och airbag så lär nog ingen här kunna förklara det för dig heller.
Rätt impad av att du lyckats logga in på ett forum och komponera flera sammanhängande meningar faktiskt. /rcy
"Opinions are like assholes. Everybody's got one and everyone thinks everyone else's stinks"
_DamnIt R1 driver!
28 april 2009 · 5 128 Inlägg

Håller med dom innan, Paintworx är en stark rekommendation! Plus att han behöver tydligen få in lite lackjobb så smile

Erick
28 april 2009 · 4 767 Inlägg

www.paintworx.se smile

paul lackade min bil och resultatet såg nu ju på Elmia smile

Projekttråd: Nissan Skyline GTS-25TM JUN -95
Gilla EvoG på Facebook! facebook.com/EvolutionGarage
Använder produkter från: Sonax Bilvård
Nmkj83
28 april 2009 · 153 Inlägg

WWW.JKR.NU och klicka på kontakter och så prata med en som heter Jonny Kruse!!! Har själv lackat bilen hos honom JAG BLEV MER ÄN NÖJD!!!!! Han vet vad som gäller i färgväg!!!smilesmilesmilebig_smile

MVH Markus

Senast redigerat av Nmkj83 (28 april 2009)

bearrr Bmw<3
29 april 2009 · 340 Inlägg

Janken skrev:
Paint worX i göteborg var det nog "engineaddict" menade. Inte Paint work

Finns på eniro.

MVH Janken

Oj menade paint shop halmstad roll

Senast redigerat av bearrr (29 april 2009)

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang