5633
Sök

The Islamic Tidal Wave

660 Inlägg
27 april 2009
Trådstartare
Hallå!

Såg denna filmen http://www.youtube.com/watch?v=XK1pnCldKZI och nu vet jag inte vad jag ska göra, kände att jag måste dela med mig så flera kan se vad som händer!

(Ursäkta att jag inte skriver mer men jag saknar ord helt enkelt)

//Soderqvist

Livets stora gåta, hur kan ett företag som MDS hålla sig kvar i branschen?

Byggd för metaldecibel o kärnkraftsmäll
661 Inlägg
28 april 2009
Javligt intressant artikel maste jag saga, Man skall nog heller inte lyssna blint pa allt man hor, varldskrig, nya politiska partier reser sig, ev nytt tredje rike eller EU stoppar ALL invandring, finns hur mkt som helst som kan handa...Men pa ett satt ar det ju skramande, se bara vad som hande med asatron nar de kristna blev fler, dock gillar jag varken muslimsk eller kristen tro, tycker det ar lika illa vilket som.

Dessutom sa forsvinner ju kulturen i de flesta fall o blir ngt helt annat se bara pa mangkulturen vi har i Sverige idag, manga muslimer slutar tro pa allah och framforallt svenskar slutar ga i kyrkan, vilket ar ratt sa naturligt da vetenskapen kan forklara oforklariga fenomen som religionen en gang stod for.

Men tack for artikeln, den tas tydligen bort konstant pa youtube verkar det som.

Consider the god we could be without the grace
Once and for all
Diminish the sub principle and leave it's toxic trace
Once and for all !

.-ϻΘϨƎЯ
1 313 Inlägg
28 april 2009
skrämmande yikes

"Hellre en kråka i näsan, än en skata i sängen"

660 Inlägg
28 april 2009
Trådstartare
SatansWrath skrev:
Men tack for artikeln, den tas tydligen bort konstant pa youtube verkar det som.

Det är nog det mest skrämmande att översittarna vill tysta ner "problemet"

//Soderqvist

Livets stora gåta, hur kan ett företag som MDS hålla sig kvar i branschen?

1 571 Inlägg
28 april 2009
Största hotet mot mänskligheten efter Svininfluensan.

Försöker iaf
12 819 Inlägg
28 april 2009
Någon annan som inte tror på detta?

Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!

huh?
10 427 Inlägg
28 april 2009
Tror & tror, tycker mig själv se att 'traditionellt' religionsutövande är på väg mot avveckling.

Tog ju x antal hundra år att sprida en annan känd religion från mellanöstern över hela världen,
så borde ju inte vara så konstigt om islam sprider sig, dock på ett lite fredligare sätt än vad den
andra religionen har gjort historiskt roll
Senast redigerat av steifan (28 april 2009)

DFFL
9 020 Inlägg
28 april 2009
Haha, årets propagandafilm.

Inget sådant kommer hända.
En majoritet av de utlänningar jag känner samt svenskar följer INTE några som helst religiösa standarder.
Tjejerna har inte slöja, killarna äter gris.

Sieg Heil eller nåt...

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

blacken
28 april 2009
FireTraXX skrev:

En majoritet av de utlänningar jag känner samt svenskar följer INTE några som helst religiösa standarder.

Sieg Heil eller nåt...

Dom som blev hänga efter Nurnberg rättegångarna?

DFFL
9 020 Inlägg
28 april 2009
blacken skrev:
FireTraXX skrev:

Sieg Heil eller nåt...

Dom som blev hänga efter Nurnberg rättegångarna?

Jag är 22, hur många tror du jag kände från Nuremberg under 40-talet?

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

blacken
28 april 2009
Soderqvist skrev:
Hallå!

Såg denna filmen http://www.youtube.com/watch?v=XK1pnCldKZI och nu vet jag inte vad jag ska göra, kände att jag måste dela med mig så flera kan se vad som händer!

(Ursäkta att jag inte skriver mer men jag saknar ord helt enkelt)

//Soderqvist

hellskotta!, ut och göka för kung och fosterland!! bums!! tongue

Byggd för metaldecibel o kärnkraftsmäll
661 Inlägg
28 april 2009
Haha at kommentaren Firetraxx skrev

Sieg Heil eller nåt...

haha mkt komiskt!

Consider the god we could be without the grace
Once and for all
Diminish the sub principle and leave it's toxic trace
Once and for all !

Sanizz
28 april 2009
Löjligt, amerikans shit propaganda.
För det andra, vad fan är det för fel på muslimer?

Sanizz
28 april 2009
Sanizz skrev:
För det andra, vad fan är det som är så fel med muslimer? Fattar inte vad människor har emot dom.

631 Inlägg
28 april 2009
Sanizz skrev:

En jävla massa , om man nu helt plötsligt ska sammla alla i en hög, som du verkar göra...

blacken
28 april 2009
steifan skrev:
http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/article4951331.ab <- Det riktiga hotet wink wink

lollol Vilka djävla nötter det finns därute..

Sanizz
28 april 2009
Arradin skrev:
Sanizz skrev:

En jävla massa , om man nu helt plötsligt ska sammla alla i en hög, som du verkar göra...

Jag har absolut inget emot muslimer. Väldigt goda människor. Det är en fredlig religion precis som kristendomen, men den missbrukas av bönder utan utbildning.

Klart jag samlar alla i en hög, en muslim är en god människa. Varför skulle dom vara onda? Den som är muslim följer alla 5 pelarna. Finns inte 1 chans på miljonen att man kan göra något/någon illa om man följer det till punkt och pricka.

En självmodsbombare är inte muslim hur mycket han än kallar sig det, och folk som använder terrorism som ursäkt för en religion ur huvud taget. Många som tror dom är "muslimer" för dom själva kallar sig det.

Du kanske borde läsa på lite om olika religioner. Eller är du en sån som är rädd för det som är främmande? mammas pojke...

Fan va förbannad man blir...
Senast redigerat av Sanizz (28 april 2009)

blacken
28 april 2009
Sanizz skrev:
Arradin skrev:
Sanizz skrev:

Jag har absolut inget emot muslimer. Väldigt goda människor. Det är en fredlig religion precis som kristendomen, men den missbrukas av bönder utan utbildning.

Klart jag samlar alla i en hög, en muslim är en god människa. Varför skulle dom vara onda? Den som är muslim följer alla 5 pelarna. Finns inte 1 chans på miljonen att man kan göra något/någon illa om man följer det till punkt och pricka.

En självmodsbombare är inte muslim hur mycket han än kallar sig det, och folk som använder terrorism som ursäkt för en religion ur huvud taget. Många som tror dom är "muslimer" för dom själva kallar sig det.

Du kanske borde läsa på lite om olika religioner. Eller är du en sån som är rädd för det som är främmande? mammas pojke...

Ehh?. Islam är en krigarreligion, inte en fredsdito..

Sanizz
28 april 2009
blacken skrev:
Sanizz skrev:
Arradin skrev:

Ehh?. Islam är en krigarreligion, inte en fredsdito..

Hmm, du verkar inte veta mycket. Märks att folk saknar utbildning...

Sök