mmmm mycket som ska göras:) haha nej jag har den näst överst på listan!! bara fixa mitt sista i helgen hoppas jag:/ fick trots allt en del gjort i kväll kom nyss hem.. kommer du också till tävlingen eksten?? så vi får göra upp:)
klart jag kmr, om vädret är bra
så officielt slut åkt för säsongen:( så där slog du mig eksten:P
mmmm mycket som ska göras:) haha nej jag har den näst överst på listan!! bara fixa mitt sista i helgen hoppas jag:/ fick trots allt en del gjort i kväll kom nyss hem.. kommer du också till tävlingen eksten?? så vi får göra upp:)
klart jag kmr, om vädret är bra
så officielt slut åkt för säsongen:( så där slog du mig eksten:P
vad gjorde du nu nu gick det lättare att slå dig än jag trodde
mmm men mitt rejs blir i garaget nu:( skit att man aldrig lär sig:) haha skit i de köpte en ny räcer så jag kan åka ifrån er:) v..lvö å jag spyr nästan 945:)
mmm men mitt rejs blir i garaget nu:( skit att man aldrig lär sig:) haha skit i de köpte en ny räcer så jag kan åka ifrån er:) v..lvö å jag spyr nästan 945:)
jag beklagar =/ var det mycket som gick åt helvet?
jag beklagar =/ var det mycket som gick åt helvet?
har inte hunnit få ner allt men med min vanliga tur så e väl allt slut:) men nu har jag hämtat mitt nya stöt så av med avgaset så vinner jag lätt allt:)
Hoppas att jag får lov att komma ifrån jobbet den stunden hade vatt skit kul att komma och titta på era snygga bilar!!! ser ut att bli en hel del bilar som kommer skoj!!! ciao...