Kapa böjen och skruva dit ett slutrör från Biltema? Rätt billig och enkel lösning. Annars kan du skaffa en slutdämpare från Remus, hamnar väl runt 5000 kr. Då får du både ett snyggt slutrör och skönt ljud

Inlägg #1000 ftw

Senast redigerat av Sarge (29 april 2009)