4533
Sök

Undar var jag kan....

570 Inlägg
29 april 2009
Trådstartare
#1
undrar vart jag kan få tag på nya Centrumkåpor Volvo/Ford märket, Kan man beställa nya sånna på Bilia eller hur ska man göra??

Mvh


Smålänning
7 887 Inlägg
29 april 2009
#2
Smidigast är ju att fråga på Bilia. Har inte dem eller om dem är dyra får du leta på Tradera, blocket och skroten...

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!

Mollllgan
29 april 2009
#3
Ändra topicen med om du vill ha kvar tråden tongue

Audi A5 quattro driver.
2 203 Inlägg
30 april 2009
#4
_S40_ skrev:
Ändra topicen med om du vill ha kvar tråden tongue

Ja den gav inte mycket info. Tråd låst snart.

Administratör
11 968 Inlägg
30 april 2009
#5
Härligt att det är killarna med var sin varning som vet hur reglerna ser ut wink

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."


Sök