Inför: Driftingtävling i Sveg 6/6

Hinkas SOS-Racing
1 maj 2009 · 514 Inlägg

Jag har än så länge inte så mycket info om denna tävling mer än att den kommer vara 6/6 här i Sveg. Driftingeliten i norrland kommer vara inbjudna.
Mer info kommer så fort som den officiella hemsidan för tävlingen har dykt upp.

//Hinkas

EDIT: Officiell info: www.dominoz.se

Senast redigerat av Hinkas (15 maj 2009)

BMW 633 csi (1977)
mkiv77
1 maj 2009 · 1 153 Inlägg

Drifting i norrland.Fan va kul.

Hinkas SOS-Racing
1 maj 2009 · 514 Inlägg

mkiv77 skrev:
Drifting i norrland.Fan va kul.

Ni drar väl ihop ett gäng ifrån Östersund och kommer ner? Man kanske kan dra ihop en grillfest eller något.

BMW 633 csi (1977)
Munkens
1 maj 2009 · 349 Inlägg

Kul med mer drifting i Norr smile Synd det är så jäkla långt ner till Sveg dock sad

Anders "Munken" Jonsson
Lexus LS400, Datsun 200SX S110, Chevrolet Chevelle
Projekttråd Chevelle: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=181653
Hinkas SOS-Racing
1 maj 2009 · 514 Inlägg

Munkens skrev:
Kul med mer drifting i Norr smile Synd det är så jäkla långt ner till Sveg dock sad

Riktigt kul att det börjar hända lite saker i lilla Sveg också, vi kommer ju även köra dragracing i sommar om ni kanske är intresserade av att komma på det istället. I fjol hade vi helt underbart väder (jag hade ingen solkräm och flagnade i veckor tongue).

BMW 633 csi (1977)
mkiv77
1 maj 2009 · 1 153 Inlägg

Hinkas skrev:

mkiv77 skrev:
Drifting i norrland.Fan va kul.

Ni drar väl ihop ett gäng ifrån Östersund och kommer ner? Man kanske kan dra ihop en grillfest eller något.

Låter som bra idè.Jag kan säkert prova o drifta med supran;)

Hinkas SOS-Racing
1 maj 2009 · 514 Inlägg

mkiv77 skrev:

Hinkas skrev:

mkiv77 skrev:
Drifting i norrland.Fan va kul.

Ni drar väl ihop ett gäng ifrån Östersund och kommer ner? Man kanske kan dra ihop en grillfest eller något.

Låter som bra idè.Jag kan säkert prova o drifta med supran;)

Jag tror inte det kommer finnas några möjligheter för "prova på" detta är tävling för folk med licenser... Det är alltså riktiga driftare som kommer och kör för att vinna cash-priser smile

BMW 633 csi (1977)
Barnie79 www.sideways.nu
1 maj 2009 · 136 Inlägg

Låter intressant, man kanske skulle göra en utflykt till sveg ;D körde senast förbi för tre veckor sedan dock tongue

När väntas mer info komma?

Hinkas SOS-Racing
3 maj 2009 · 514 Inlägg

Barnie79 skrev:
Låter intressant, man kanske skulle göra en utflykt till sveg ;D körde senast förbi för tre veckor sedan dock tongue

När väntas mer info komma?

Mer info kommer att dyka upp under veckan vad jag förstod, då ska den officiella hemsidan läggas upp, länk kommer så fort jag fått den wink

BMW 633 csi (1977)
Roger_ BILVÅRDSTEKNIKER / REKONDARE
4 maj 2009 · 209 Inlägg

Vart ska dom då Köra här i sveg ?

JPalm
4 maj 2009 · 338 Inlägg

Hinkas skrev:

mkiv77 skrev:

Hinkas skrev:

Ni drar väl ihop ett gäng ifrån Östersund och kommer ner? Man kanske kan dra ihop en grillfest eller något.

Låter som bra idè.Jag kan säkert prova o drifta med supran;)

Jag tror inte det kommer finnas några möjligheter för "prova på" detta är tävling för folk med licenser... Det är alltså riktiga driftare som kommer och kör för att vinna cash-priser smile

Låter gött! Vet du om de enbart är unbjudna förare eller är de alla med licenser som får komma?

Nissan 200sx S13
Hinkas SOS-Racing
5 maj 2009 · 514 Inlägg

JPalm skrev:

Hinkas skrev:

mkiv77 skrev:

Låter som bra idè.Jag kan säkert prova o drifta med supran;)

Jag tror inte det kommer finnas några möjligheter för "prova på" detta är tävling för folk med licenser... Det är alltså riktiga driftare som kommer och kör för att vinna cash-priser smile

Låter gött! Vet du om de enbart är unbjudna förare eller är de alla med licenser som får komma?

Jag har inte så mycket info just nu faktiskt. Det lät som det totalt handlade om 10st platser, varav 2st är vigda åt lokala förmågor som ska få lära sig av proffsen att köra.
Som sagt, mer info så fort jag har den.

BMW 633 csi (1977)
JPalm
6 maj 2009 · 338 Inlägg

Okej, de är sånt som visar sig med andra ord tongue

Nissan 200sx S13
Hinkas SOS-Racing
14 maj 2009 · 514 Inlägg

Nu finns det en officiell hemsida också!

http://www.dominoz.se  bara att in och läsa, finns även möjlighet för anmälan, så jag anntar att det är öppet för vem som hellst att köra!
Mycket nöje!

BMW 633 csi (1977)
JPalm
15 maj 2009 · 338 Inlägg

Fint fint! Ska in å läsa direkt tongue

Nissan 200sx S13
Hinkas SOS-Racing
15 maj 2009 · 514 Inlägg

Bara att regga sig och komma ner och köra smile.

BMW 633 csi (1977)
JPalm
18 maj 2009 · 338 Inlägg

Fast blir upp för mig tongue hehe! Men har bara 20 mil så är ju inte hela världen! Var ju rikttigt billigt med så får se om bilen är hel då bara !

Nissan 200sx S13
Bajje Bajje
19 maj 2009 · 54 Inlägg

Fan vad klockrent. Blir ju en jävla massa folk som vill "prova på". Sundsvall kommer iaf.

Fuck You, Pay Me
senox senox
19 maj 2009 · 333 Inlägg

Yeah man Sundsvall is coming:)

JPalm
19 maj 2009 · 338 Inlägg

prova på å prova på tongue Man kör väll för seger wink hahahaha! Så länge de inte är twindrift i finalen så ;D

Nissan 200sx S13
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang