1858
Sök

Saker du köpt på biltema

badboy for life
356 Inlägg
3 maj 2009
Trådstartare
vet inte om det blev rätt ställe jag la tråden på men hoppas det .
efter som man jobbar på biltema så kan det vara kul att veta vad folk här på garaget har köpt hoss oss och vad ni tycker om dom sakerna ni köpt.

Så om ni vill så skriv vad det var ni köpte och hur ni tyckte den/dom fungerade sammt vad ni tyckte om kvaliten på saken/sakerna var.
Tycker det kan vara nyttig info big_smile

leva bör man ändå dör man

Asgammal medlem.
2 246 Inlägg
3 maj 2009
Finns redan tjugo miljoner trådar om Biltema

Smålänning
7 887 Inlägg
3 maj 2009
Bromsok fram, Volvo 740 BENDIX. 549 kr styck

Funkar SKITBRA big_smile Följde med både låsbygel för beläggen och fett till glidpinnarna smile

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!

5 089 Inlägg
3 maj 2009
jag tror att det finns femtioelva trådar om biltema..

Du får garanti på i stort sätt allt. Och vad förväntar du dig utav något som är så billigt?

Men jag själv kör med en hylsnyckelsats varje dag från er. spärrnyckeln låser sig inte ibland och byter håll.. och hylsorna håller fint.

\Lindgren

badboy for life
356 Inlägg
3 maj 2009
Trådstartare
maximus skrev:
Finns redan tjugo miljoner trådar om Biltema

jo det är sant men som du sa så ligger dom över allt tanken var att denna tråden sammlar allas åsikter istället för att dom sprids ut på 100 olika trådar men det kanske var ett dumt förslag av mig wink

Gorgilus addictus
4 773 Inlägg
3 maj 2009
Far min har köpt en momentnyckel därifrån för ca 5-6 år sen. Och ja, vad kan man säga? Funkar perfekt! Har aldrig varit något problem med den! Kalibrerades för några månader sen, och slog inte det minsta fel! smile

Allt för den där jävla hatten!

350 Inlägg
3 maj 2009
bränsla slang e skit ^^ spricker efter nåra månader , säg d till chefen ! tongue

dARKiE
5 031 Inlägg
3 maj 2009
Polermaskin köpte jag av er, fungerar skitbra...

reservdelar till bilen köper jag från bmw eller håkanssons (lokala reservdelsbutiken pga rabatt och bättre leverantörer)

MITT BMW 328i E36 PROJEKT Just nu, SÅLD..
MITT BMW 525i E39 PROJEKT Just nu, väntan på M5-optiken... Fälgarna monterade

Ett riktigt sprut de enda rätta
2 252 Inlägg
3 maj 2009
crossdäck, funkar hyffsat dock lite hårt men vad kan man begära av ett 300kr däck när alla andra billig märken kostar minst 700 och uppåt, hel nöjd..

You don't get another chance, Life ain't a nintendo -

badboy for life
356 Inlägg
3 maj 2009
Trådstartare
FLindgren skrev:
jag tror att det finns femtioelva trådar om biltema..

Du får garanti på i stort sätt allt. Och vad förväntar du dig utav något som är så billigt?

Men jag själv kör med en hylsnyckelsats varje dag från er. spärrnyckeln låser sig inte ibland och byter håll.. och hylsorna håller fint.

Men håll med som du sa så finns det 100 olika trådar om biltemas saker så det måste ju vara lättare att ha allas åsikter på en och samma tråd där man kan kolla vad olika pers tycker om sakerna dom köpt istället för att sitta i timmar och bara leta eller har jag fel tongue

★★★★★
455 Inlägg
3 maj 2009
köpt hjulmuttrar till min 940 (svarta) tappa färg o rostade efter en vinter hmm köpte blåa ventilhattar, dom tappa färg o blev silvriga  (iofs snyggare med silver smile annars meckar ja varje helg med deras nykelsatser o dom fungerar bara bra iaf smile

908 Inlägg
3 maj 2009
Jag kör med cross däck från biltema på mopeden, håller en sommar och halva vintern, jättenöjd smile

Men sen vattentempsmätare. på hemsidan står det att givare medföljer, det gör dem väl inte ? inte när jag skulle köpa iaf,

badboy for life
356 Inlägg
3 maj 2009
Trådstartare
Beckstroem skrev:
Jag kör med cross däck från biltema på mopeden, håller en sommar och halva vintern, jättenöjd smile

Men sen vattentempsmätare. på hemsidan står det att givare medföljer, det gör dem väl inte ? inte när jag skulle köpa iaf,

infon om cross och moped däcken är nyttig info efter som man inte hör så mycket om dom
Uppskattas big_smile

badboy for life
356 Inlägg
3 maj 2009
Trådstartare
FLindgren skrev:
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=39311 Hittade en tråd med 15 sidor om biltema ;P

okej där ser man tongue

4 506 Inlägg
3 maj 2009
köpte kondomer där förra sommaren.
Nu har jag 8barn och klamydia..

Kan du andas kan du dö.

12 086 Inlägg
3 maj 2009
Exakt samma tanke som du hade en annan som starta en tråd för ett tag sedan, och ditt namn känns väldigt bekant.

1 853 Inlägg
3 maj 2009
2x 20 liters bensin dunkar.
Ett par stycken Haynes "Do It your self" böcker.

mer än så är det tyvärr inte vad jag kan komma ihåg...

men böckerna är ju inte deras produkter satt... men bara att dom var billigast där...
Dunkarna funkar hyfsat en håller inte hundra tätt läcker lite vid korken.. men dom kostade typ ingenting satt kan ju inte klaga...

/mvh soyd

Sök