vet inte om det blev rätt ställe jag la tråden på men hoppas det . efter som man jobbar på biltema så kan det vara kul att veta vad folk här på garaget har köpt hoss oss och vad ni tycker om dom sakerna ni köpt.
Så om ni vill så skriv vad det var ni köpte och hur ni tyckte den/dom fungerade sammt vad ni tyckte om kvaliten på saken/sakerna var. Tycker det kan vara nyttig info
Funkar SKITBRA Följde med både låsbygel för beläggen och fett till glidpinnarna
En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område! Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!
jo det är sant men som du sa så ligger dom över allt tanken var att denna tråden sammlar allas åsikter istället för att dom sprids ut på 100 olika trådar men det kanske var ett dumt förslag av mig
Far min har köpt en momentnyckel därifrån för ca 5-6 år sen. Och ja, vad kan man säga? Funkar perfekt! Har aldrig varit något problem med den! Kalibrerades för några månader sen, och slog inte det minsta fel!
jag tror att det finns femtioelva trådar om biltema..
Du får garanti på i stort sätt allt. Och vad förväntar du dig utav något som är så billigt?
Men jag själv kör med en hylsnyckelsats varje dag från er. spärrnyckeln låser sig inte ibland och byter håll.. och hylsorna håller fint.
Men håll med som du sa så finns det 100 olika trådar om biltemas saker så det måste ju vara lättare att ha allas åsikter på en och samma tråd där man kan kolla vad olika pers tycker om sakerna dom köpt istället för att sitta i timmar och bara leta eller har jag fel
köpt hjulmuttrar till min 940 (svarta) tappa färg o rostade efter en vinter köpte blåa ventilhattar, dom tappa färg o blev silvriga (iofs snyggare med silver annars meckar ja varje helg med deras nykelsatser o dom fungerar bara bra iaf
2x 20 liters bensin dunkar. Ett par stycken Haynes "Do It your self" böcker.
mer än så är det tyvärr inte vad jag kan komma ihåg...
men böckerna är ju inte deras produkter satt... men bara att dom var billigast där... Dunkarna funkar hyfsat en håller inte hundra tätt läcker lite vid korken.. men dom kostade typ ingenting satt kan ju inte klaga...