köpt bromsbelägg till moppen och crossen dem slits väldigt fort. köpte dem för en månad sen och nu är dem helt slut metallen har kommit fram . så det borde ni ta o fixa bättre belägg.
Har köpt elgrästrimmer som gick sönder efter ett par användningar. Började kärva så att trådrullehållaren blev sned och spårade in i plasten. Ändå bara klippt tunt gräs. Även ljuddämpare som läcker i pressningarna. Allt annat jag har köpt har jag varit nöjd med.
Köpt mycket bra grejer, men också mycket skit. Kvalitén på biltemas grejer är lite varierande, så man får tänka sig för lite vad man köper ibland. Men simpla grejer som knappt kan krångla köper jag på biltema..
Olika små vertyg som inte behöver hålla kvalitet i 100 år En mycket bra cyckel som min fru är mycket nöjd med. Bra kvalitet på alla sätt och vis. Bilden av den på mitt galleriet
varje beröring av bromspedalen är första tecken av rädsla!!!
För BMW entusiaster www.bimmerpower.org
Låser... finns redan liknande trådar, sen är det en fin linje mellan en tråd likt denna startad av en anställt och reklam...
-=[Performance by Torpis]=- Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-