Hej!
Jag misstänker att många kommer skriva "sök", men då jag redan har gjort det utan att hitta någon vettig informationer slänger jag in ett inlägg här.
Det handlar altså om en Nissan King cab 1½ hytt med bensin V6a. Som jag tänkte kapa bort taket på. En kingCab Cab altså. Men den enda information jag har hittat är nånting om att förstärka trösklar och sådant, men det är ju ram på king caben. Så är det någon som har några tips på vad det är man bör göra?
För övrigt är den även hödj i fjädringen 10cm och har 33" Mosnter mudd däckmonterat. Har aldrig sett en cabbad sådan förut.
tacksam för svar.