4804
Sök

Bilstereo med USB på baksidan under 1500 kr?

429 Inlägg
3 maj 2009
Trådstartare
Hejsan letar nu efter en prisvärd bilstereo till bilen, tanken är att jag kommer köra med min ipod dok station inkopplad i den men vill ha usb ingången på baksidan för att slippa kablage framför stereon. Prisiden är 1500 och nedåt men vill ändå att den levererar ett bra ljud. Några tips på stereos i prisklassen som uppfyller kraven?

// Pontus

16 197 Inlägg
3 maj 2009
1500 elle ännu mindre för en stereo me USB som låter bra??   finns de???

"Testar man inte så får man aldrig veta"

429 Inlägg
3 maj 2009
Trådstartare
Vet ej, därför jag måste fråga smile, Självklart ska jag inte tävla med den men vill ha en så bra som möjligt för 1500 smile

// Pontus

BaM BaM
232 Inlägg
3 maj 2009
evilaudio skrev:
1500 elle ännu mindre för en stereo me USB som låter bra??   finns de???

Självklart finns det http://www.blocket.se/vi/19357371.htm?ca=23_11_s lol

Inget vara för evigt.

2 914 Inlägg
3 maj 2009
kan rekomendera pioneer DEH 4000UB (har den själv och trivs gott smile)
www.laitis.se har en sådan. (visar det inte på hemsidan men dom i skellefteå var jag in hos för ett tag sen och dom hade) tog typ 1500:- för den, tkr den funkar finfint. (okej då har jag inget värstingljud men det duger för den som vill ha "korvkioskdunk") men det är om du vill ha en ny annars skulle jag rekomendera att söka bättre beg. går göra riktiga fynd då big_smile
http://www.blocket.se/vi/20278833.htm?ca=2_s (kanske någonting också jag vet inte).
annars så är blocket.se och dyl. din bästa vän smile

429 Inlägg
3 maj 2009
Trådstartare
Ok låter bra det, den verkade nice smile

// Pontus

2 914 Inlägg
3 maj 2009
biber skrev:
Ok låter bra det, den verkade nice smile

och en grej som är. den är inte så "äcklig" knappmässigt som den ser ut wink det lilla jag använt är alpine inte ens nära så bra som pioneern tongue smile jag trivs bra med den (www.laitis.se är då bra att ha och göra med också smile)

Sök