Inför: Vingåkraträffen (Realcar och Garaget). 23 maj i Vingåker

Piratstikin 2015 Dbakuten.
21 maj 2009 · 5 092 Inlägg

tänkte på en sak chriss.. vart hämtade man "free stuff" någon stans? smile blir det i entren eller?

Ses Där.

WeDo
21 maj 2009 · 3 390 Inlägg

Dark_Angel skrev:
tänkte på en sak chriss.. vart hämtade man "free stuff" någon stans? smile blir det i entren eller?

Ses Där.

Det kommer finnas ett stort Garaget tält ( går inte att missa )  Dit går du smile

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre
Piratstikin 2015 Dbakuten.
21 maj 2009 · 5 092 Inlägg

ahh smile visst då går jag dit big_smile

MixXxan BadAss Driver
21 maj 2009 · 13 Inlägg

nyman88 skrev:

MixXxan skrev:

nyman88 skrev:
en sak jag undrar över:
Måste man vara där prick 08,00 som utställare? tänkte ifall man inte behöver så mycket tid för att tvätta bilen.
tänkte eftersom det står (kom i tid!) vid informationen om träffen.

Tvättar,vaxar osv osv massor hemma klarar du dig väldigt bra. smile gjorde ja på strippen förra helgen smile

jo men precis, bilen är ju nyrekondad reda så då blir det bara en lätt tvätt på plats är det tänkt.
Hela fronten brukar se ut som en kyrkogård efter ett par mils körning tyvärr neutral

Ahh min är ju lackskydad de hjälper ju som sagt.. jo de gör ju de... hehe.. går att ha med sig vatten med.. ett bra tips hehe

Don't Dream It. Be It...
Volvo V70n "ManEater" (2004)
Vivendi Lägger i en lägre växel och kör vidare! :)
21 maj 2009 · 2 258 Inlägg

Jag är lite småsugen på att samåka från det här hållet (Kinnekulle/Mariestad/Skaraborg).

Min dotter Embla som är åtta år vill inte med säger hon, och jag fixar för den delen inte att köra ensam fram och tillbaks på en dag och samtidigt njuta av träffen... (är ju inte frisk så jag tar slut lite för fort för att få ihop det)

Men... jag HAR en bil som kan användas (den blev inte antagen till utställningen), och annars kan jag gärna tänka mig att åka med någon annan, bara jag får lite koll på tiderna så det går att planera vart Embla ska husera under tiden så hon slipper åka med.

Får jag ihop allt det är jag gärna på, och tar givetvis med mig kameran också! big_smile

// Ellen smile

Senast redigerat av Vivendi (21 maj 2009)

Kolla in min projekttråd!
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=96807
* Bara är inte så bara. Jag har sjukdomen ME - www.rme.nu *
Få har dött av att kämpa vidare, många av att ge upp!
nyman88
21 maj 2009 · 544 Inlägg

MixXxan skrev:

nyman88 skrev:

MixXxan skrev:
Tvättar,vaxar osv osv massor hemma klarar du dig väldigt bra. smile gjorde ja på strippen förra helgen smile

jo men precis, bilen är ju nyrekondad reda så då blir det bara en lätt tvätt på plats är det tänkt.
Hela fronten brukar se ut som en kyrkogård efter ett par mils körning tyvärr neutral

Ahh min är ju lackskydad de hjälper ju som sagt.. jo de gör ju de... hehe.. går att ha med sig vatten med.. ett bra tips hehe

Ja ett lackskydd är aldrig fel, skulle man kanske haft på gamla bettan också hehe.
löser sig nog, just nu är det puts av cromet som gäller.. det så sjukt tråkigt men det är också ett måste! smile

Senast redigerat av nyman88 (21 maj 2009)

Prestanda med stil
BMW 2002Tii "M3 supercharger" (1972)
FreddeK
21 maj 2009 ·

viktorcarlsson skrev:
Är det något i morgon kväll i vingåkra

Vingåker menar du va?

PeTTa
22 maj 2009 · 178 Inlägg

tänkte på tvätten lite.. kostar det något?. finns det hinkar att låna eller ska man ta med sig det?big_smile


mvh petta

http://www.garaget.org/PeTTa
ALLT UNDER 19" ÄR VINTERDÄCK
Buick Electra 225 "Black Beer" (1964)
Lill Danne
22 maj 2009 · 33 Inlägg

Anmäld och antagen big_smile ses där

Volvo V40 Fas I Greenline
Volvo V40 T4 "Greenline" (1997)
Volkswagen Kleinbuss 221 "Baywindow" (1972)
nyman88
22 maj 2009 · 544 Inlägg

PeTTa skrev:
tänkte på tvätten lite.. kostar det något?. finns det hinkar att låna eller ska man ta med sig det?big_smile


mvh petta

sitter på samma fundering som petta smile

Prestanda med stil
BMW 2002Tii "M3 supercharger" (1972)
zeelo
22 maj 2009 · 8 Inlägg

Jag kommer vara där! Ska bli grymt kul.. blir min första vingåkraträff!

timnordlof
22 maj 2009 · 798 Inlägg

EDIT: Tvätten är i en stor tvätthall och högtryckstvätt. Dock bara ett par minuter/bil om alla ska hinna. Det finns självklart vatten, men hinkar och svampar för man ta med sig själv. GRATIS!

Dock fick jag nyss veta att shampoo/avfettningsmaskinen var trasig. Därför får man ta med eget medel om man vill ha det. Högtryckstvättet fungerar dock och likaså vattenkranen. smile


VIKTIGT: Vi har nu ändrat första tvättiden till 07.00, så man får komma hit redan så dags om man vill vara säker på att hinna tvätta, vi har tidigare sagt 08.00 men vi öppnar som sagt en timme tidigare för incheckning för de som vill...

Senast redigerat av timnordlof (22 maj 2009)

SpeedArt
22 maj 2009 · 63 Inlägg

Om man inte kan komma av någon anledning ska man "anmäla" detta eller bara ge fan i att komma?

Car´s are art!
chrizz Administratör
22 maj 2009 · 11 783 Inlägg

SpeedArt skrev:
Om man inte kan komma av någon anledning ska man "anmäla" detta eller bara ge fan i att komma?

Anmäl det till mig isåfall. Kan inte du komma så ger vi gärna din plats till någon annan istället.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
SpeedArt
22 maj 2009 · 63 Inlägg

Ska till garaget om ett tag och kolla om problemet går att lösa.

Car´s are art!
Vivendi Lägger i en lägre växel och kör vidare! :)
22 maj 2009 · 2 258 Inlägg

Vi är med! big_smile

Ska bara försöka få ihop det så vi tar oss upp också, jag, dottern och bilen! big_smile

Är det några fler än vi som i så fall planerar att övernatta på området från ikväll? Kul att veta om man får sällskap... smile

Kram! big_smile big_smile big_smile

Kolla in min projekttråd!
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=96807
* Bara är inte så bara. Jag har sjukdomen ME - www.rme.nu *
Få har dött av att kämpa vidare, många av att ge upp!
kitcar
22 maj 2009 · 2 Inlägg

Då är man anmäld och antagen med 2 bilar,jättekul!!! Men vet inte än om bara en eller bägge ska följa med,dagens dilemma...wink

Bilarna är volswagen caddyn och replican.

badmk2
22 maj 2009 · 4 Inlägg

finns det några platser kvar går det och få med en bil till,

SpeedArt
22 maj 2009 · 63 Inlägg

chrizz skrev:

SpeedArt skrev:
Om man inte kan komma av någon anledning ska man "anmäla" detta eller bara ge fan i att komma?

Anmäl det till mig isåfall. Kan inte du komma så ger vi gärna din plats till någon annan istället.

Då kan jag meddela att jag kommer inte med någon bil. Går inte alltid som man vill. Så hoppas ni hittar en annan kandidat.

Car´s are art!
Gizmojohan
22 maj 2009 · 3 295 Inlägg

Jo men förövrigt så verkar ju vädret ganska skapligt wink roll

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang