Inför: Vingåkraträffen (Realcar och Garaget). 23 maj i Vingåker

Gizmojohan
7 maj 2009 · 3 295 Inlägg

en SAAB 9000 AERO och en Peugeot 206 kommer iaf wink

Esprit-73 Billackerare...
7 maj 2009 · 86 Inlägg

Jag ska dit men förmodligen inte med min bil, åker nog med en polare...

Mvh Jonas
chrizz Administratör
7 maj 2009 · 11 783 Inlägg

Det kommer bli riktigt bra det här! Ni som är sugna på nyckelband kan ju passa på och komma förbi och hämta ett i gorg-tältet smile

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
Vivendi Lägger i en lägre växel och kör vidare! :)
7 maj 2009 · 2 258 Inlägg

... och när ska man börja undra över att inte ha fått besked, varken ja eller nej? big_smile Spelar väl egentligen mindre roll, det blir besöksparkeringen om det inte blir ett ja... big_smile Ska upp i vilket fall...

Och nyckelband behöver jag verkligen ett nytt, det gamla har glidit isär så nycklarna rymmer för mig, har väl fastnat ett par gånger för mycket misstänker jag... tongue

Puss / Ellen smile

Kolla in min projekttråd!
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=96807
* Bara är inte så bara. Jag har sjukdomen ME - www.rme.nu *
Få har dött av att kämpa vidare, många av att ge upp!
MrEricsson Ratthållare PÅ Elite Nivå
7 maj 2009 · 5 650 Inlägg

hoppas bilen inte pajjar innan dess så man kan åka=D

Volvo 142 "De Luxe" (1974)
R-efined
7 maj 2009 · 152 Inlägg

ni som har fått besked om ni har kommit med, hur fick ni beskedet via mail eller telefon eller dyligt?tongue

Gizmojohan
7 maj 2009 · 3 295 Inlägg

s90turbo skrev:
ni som har fått besked om ni har kommit med, hur fick ni beskedet via mail eller telefon eller dyligt?tongue

via mail..cool

peter.w
7 maj 2009 · 203 Inlägg

Ja anmälan gjord men inget svar här heller. Men men än är det tid kvar till träffen äger rum...

Den som har mest prylar när han dör vinner
Volvo V70R AWD "KEEP R" (2004)
Najs
7 maj 2009 ·

jag e annmäld o färdig för utställning av 200.an tongue

chrizz Administratör
7 maj 2009 · 11 783 Inlägg

Det här med besked kan dröja. Vissa får det snabbare än ändra, men räkna med en vecka åtminstone efter att du anmält dig (gäller naturligtvis inte om man anmäler sig 7 dagar innan eventet eller senare wink

Vi skickar endast ut mail och/eller SMS till de som kommer med. Ni andra är naturligtvis också välkomna att besöka, men vi kan inte ta in hur många bilar som helst, utan vi måste helt enkelt gallra lite.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
The-Red-Rose
7 maj 2009 · 68 Inlägg

Jag kommer inte:( åker till tunisien i någon vecka:)

Vill Du Ha 5% Avdrag På Amotek.se??
Kontakta Mig...
Volkswagen Passat 2,0 TDI "Sparbössa" (2011)
BMW E46 320i "E46 ett litet projekt" (2000)
Sundeen Fräsare
7 maj 2009 · 24 Inlägg

jag är anmäld, och jag kommer.. oavsett JA / NEJ ! hoppas på att få ställa ut den iaf.

V.h Fredrik

T-Andersson
7 maj 2009 · 347 Inlägg

En fråga till chrizz!..Får man parkera där inne vid realcar eller är det bara för dom som ska ställa ut som har anmält sig?

T. Andersson
Volvo S70 2,5T Evolve
WeDo
7 maj 2009 · 3 390 Inlägg

Förra året var det bara för de som skulle ställa ut. De har en "vakt" vid ingången som checkar av alla anmälda. Finns stor besöksparkering precis bredvid.

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre
FreddeK
7 maj 2009 ·

WeDo skrev:
Förra året var det bara för de som skulle ställa ut. De har en "vakt" vid ingången som checkar av alla anmälda. Finns stor besöksparkering precis bredvid.

Jävligt vettigt må jag säga!

FreddeK
7 maj 2009 ·

Dom som inte får svar på en gång har tveksamma bilar men för att parkeringen ska få 200bilar så kommer dessa bli utfyllnadsmaterial då anmälningstiden gått ut. Därför svar kan dröja. Bygg en fet bil och glid på gräddhyllan=)

Bara vad jag tror=)

payamo Team The Voice
8 maj 2009 · 294 Inlägg

har annmäld och fått besked .. ses vi där uppe wink

volvo240R
8 maj 2009 · 1 964 Inlägg

ja väntar fortfarnade på svar, ja hoppas ja kommer dit i år igen tycker det va en mycket trevlig tillstälnning men i år har ja mycket mer att visa wink

Teddybearvby
9 maj 2009 · 144 Inlägg

Fått besked, åker saab! Ses där... big_smile

Hyundai Santa Fe "Hummer Light" (2007)
Tinoz 10 sec före dig...
9 maj 2009 · 540 Inlägg

tråkigt att lägga det en helg när jag jobbar hade gärna åkt på den!

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang