1171
Sök

Vad gör dig glad just nu?

i övrigt värdelös.
613 Inlägg
7 maj 2010
FoXoN skrev:
Att Pistonhead öl på burk har kommit till systemet. Så nu ligger man här och dricker... Brevid mig har jag en hel frysbox full med 33or. ;P

gaah den vägrar komma till systemet här i stan.. är sugen på att testa den=)

1 468 Inlägg
7 maj 2010
Att det är tävling på bra ljud i bil i mogron o ja har en monterad kicker soloX 18" i en bättre avstämd låda än min förra smile. och att ja fyller 24 på söndag o att ja har fått en provanställning som jag trivs med bättre än någon annan plats ja varit på tidigare big_smile

Roos
8 maj 2010
Att jag lyckas gå upp ett kilo, sen är det ju självklart fredag och glad som fan är jag att helgen ska spenderas hemma - bara tat lugnt och äta i sängen.

Det är alltid gratis ost i råttfällan
175 Inlägg
9 maj 2010
Att jag snart ska ta den första duschen efter tre dagars konstant MC-åkande med samma ull-sockor och samma underställ, det börjar lukta gott nu.....

"Assumption is the mother of all fuckups"

>>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
14 366 Inlägg
9 maj 2010
Arcangelus skrev:
Att jag tappat 4,3kg på 3 veckor av min 2-månaders deff, ser bra ut på kontot, jag är frisk, jobbet går bra, har en fete-lön som kommer nästa löning, bilen går bra och blir ompysslad just nu, träffat en kanontrevlig tjej, farsan mår bättre efter hjärtinfarkten förra veckan och för att det är Wangan Meet nästa helg som jag längtat så IN I HELV*TE EFTER! big_smile

Du har mycket att vara glad över!
/Benny

Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!

>>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
14 366 Inlägg
9 maj 2010
FoXoN skrev:
Att Pistonhead öl på burk har kommit till systemet. Så nu ligger man här och dricker... Brevid mig har jag en hel frysbox full med 33or. ;P

Pistonhead är helt okay. Jasså på burk nu oxå? Men inte har du dom i frysen väl??? *Skratt*

/Benny

Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!

Gött mos
1 096 Inlägg
9 maj 2010
Att jag, min familj och mina vänner är friska! big_smile Och min nya bil gör också mig hemskt glad big_smile

Dragracing - You can't have more fun still wearing your pants.
www.TeamPonyDrift.com - www.Facebook.com/TeamPonyDrift
www.Bonnmeck.se - www.Facebook.com/TeamBonnmeck

434 Inlägg
9 maj 2010
Att den jävla förkylningen är över:D Samt att en ny underbar arbetsvecka väntar:) Iaf fin jobb denna vecka:)

Bättre vita segel på Nilen än fem fisande svullon i bilen.

\m/(><)\m/
742 Inlägg
17 maj 2010
Att Volvon för 3:e året i rad gick igenom besiktningen utan anmärkningar cool

Keso är köttfärs gjord på mumintroll

1 534 Inlägg
17 maj 2010
fått mitt extraktor grenrör wink + fått på shadowline paketet på bilen = jag är feting nöjd

3 354 Inlägg
17 maj 2010
Drar till norge imorn big_smile

Diplomati är konsten att be någon dra åt helvete på ett sådant sätt att han ser fram emot resan
Att inneha körkort betyder inte att man kan köra... det betyder bara att man just vid ett enda tillfälle körde någorlunda bra

1 723 Inlägg
17 maj 2010
Jag klarade av mitt löppass utan att det kändes som att jag hade en 10kg säck med potatis på ryggen. Det enda som störde lite var det plötsliga behovet av att gå på dass...

2 038 Inlägg
18 maj 2010
Att bilen nästan är klar för lack och att jag då snart kommer att få tid till att umgås med min flickvänn igen smile

754 Inlägg
21 maj 2010
Att min pappa köpte en Porsche 996 Carrera igår! big_smile

Om man skulle ge en europé en motor på 8300 kubik skulle han få ut väldigt mycket mer än 500hk! Vi kan få ut så mycket effekt ur en pennvässare nu för tiden!/Jeremy Clarkson

Lat Perfektionist
6 359 Inlägg
21 maj 2010
Att man har choklad? Sen tar det nog slut sad
*Går över till "Vad gör dej förbannad just nu" - tråden*

Alla tycker olika, och det är därför du har fel...
Audi "S1.5" [OEM+] - 10-Ventils turbo - Projekttråd
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=297968

177 Inlägg
25 maj 2010
4dagar kvar tills min första utlandsresa (Rhodos) med tjejen o hennes familj samt har uppkörning för lastbil på fredag som ja är säker på att ja tar wink
Senast redigerat av WolFMaN_16 (25 maj 2010)

i övrigt värdelös.
613 Inlägg
25 maj 2010
att jag har  fått nyckel till garaget=)

193 Inlägg
26 maj 2010
att jag snart e tillsammans med en underbar tjej big_smile

och så klarade jag c och ce körkorten idag big_smile

158 Inlägg
26 maj 2010
att jag är klar med FYSIK B big_smilebig_smilebig_smile Fy fan vad skönt !! tongue

join the dark side! ... and get a free cookie.

Studerande maskiningenjör
1 903 Inlägg
26 maj 2010
pippin skrev:
att jag är klar med FYSIK B big_smilebig_smilebig_smile Fy fan vad skönt !! tongue

var den jobbig? ska börja med den till hösten tongue

ontopic:
att skolan snart är slut
att deffen går helt okej även att ja slarvat tongue
att ja har jobb nästan hela sommaren
att de är förjävla gott väder ute

Sök