Att det är tävling på bra ljud i bil i mogron o ja har en monterad kicker soloX 18" i en bättre avstämd låda än min förra . och att ja fyller 24 på söndag o att ja har fått en provanställning som jag trivs med bättre än någon annan plats ja varit på tidigare
Att jag lyckas gå upp ett kilo, sen är det ju självklart fredag och glad som fan är jag att helgen ska spenderas hemma - bara tat lugnt och äta i sängen.
Att jag tappat 4,3kg på 3 veckor av min 2-månaders deff, ser bra ut på kontot, jag är frisk, jobbet går bra, har en fete-lön som kommer nästa löning, bilen går bra och blir ompysslad just nu, träffat en kanontrevlig tjej, farsan mår bättre efter hjärtinfarkten förra veckan och för att det är Wangan Meet nästa helg som jag längtat så IN I HELV*TE EFTER!
Du har mycket att vara glad över! /Benny
Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!! Min youtubekanal!
Att Pistonhead öl på burk har kommit till systemet. Så nu ligger man här och dricker... Brevid mig har jag en hel frysbox full med 33or. ;P
Pistonhead är helt okay. Jasså på burk nu oxå? Men inte har du dom i frysen väl??? *Skratt*
/Benny
Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!! Min youtubekanal!
Diplomati är konsten att be någon dra åt helvete på ett sådant sätt att han ser fram emot resan
Att inneha körkort betyder inte att man kan köra... det betyder bara att man just vid ett enda tillfälle körde någorlunda bra
Jag klarade av mitt löppass utan att det kändes som att jag hade en 10kg säck med potatis på ryggen. Det enda som störde lite var det plötsliga behovet av att gå på dass...
Om man skulle ge en europé en motor på 8300 kubik skulle han få ut väldigt mycket mer än 500hk! Vi kan få ut så mycket effekt ur en pennvässare nu för tiden!/Jeremy Clarkson