jag tycker att det är onödigt att läga pengar på trimmning när du kan köpa dej en 325a iställe för dom cashen du slänger iväg på den...men om du ska ha den såå kola på realcar.se eller hova .com finns oxo schmiedman.se..
kjolpaket + massa anndra tillbehör/styling delar till bra pris hittar du hos ks-carstyling.se som >BboyLuna< säger spara dom pengarna för trimning eftersom du inte kan få ut så mycket ur en 316 men det kommer kosta s**t mycket...
kjolpaket + massa anndra tillbehör/styling delar till bra pris hittar du hos ks-carstyling.se som >BboyLuna< säger spara dom pengarna för trimning eftersom du inte kan få ut så mycket ur en 316 men det kommer kosta s**t mycket...
Fast han kör kansker mer ekonomiskt med den än våra bilar med 2.3 liters motorer och uppåt...
Trimning kan du hoppa över eftersom det skulle kosta för mycket = billigare om du köper en annan bil. Stylning? Ha den som den är så blir det snyggast och om du håller den utseende. Den har ju M-pak men inte riktigt M3. Snyggare ljus o sänkning sen tycker jag att det räcker. http://www.hova.com/
*m3 speglar *tonarutor *Lexus lycktor bak *ögonlock *omlackering av fälgar, Vita? eller ny köp. *jag har ställbara dämpare, då då kan jag vel bara skruva ner dem lite? *kanske hitta nån cool vinge? *lacka panelen inne. *sätta i lite bättre ljud. *nån som har ett tips på något snyggt compakt kjol-paket? fast M paketet är ganska snyggt tycker jag...
Såg att du skulle skaffa ett par m3 speglar så varför inte komplettera med en m3 GT vinge... om den nu får plats dvs. bakluckan är väl inte sådär jätte stor på compact?
Men lexus lyktor känns inte det lite "ute"? Personligen hade jag satsat på ett par klarglas baklampor samt ett par schysta angeleyes.
Sedan har jag för mig att det finns en slags läpp att köpa till m-fronten som ser riktigt nice ut.