En compact är inget jag skulle slänga allt för mycket pengar på
Men det är det att lägga på en plåtburk som skoda? Inget personligt påhopp (av bilen), men en compact är en helt ok bil. Kolla in min. Självklart får du tycka vad du vill, men jag är helnöjd med min bil vilket jag inte hade varit med en skoda. Vi är väl olika, tur är ju det, men säg mig vad som inte är bra med en compact? vad gör att den blir diskad till tävlingen "snygg bil" ?
Släng på: Angeleyes (inpro), klarglas blinkers, klarglas dimljus, tona rutorna, GT-läpp, fetare fälgar, List på bakluckan(vinge), fetare utblås, o du har min drömbil bara att den saknar 2 cylindrar o inte är svart..
Du skulle kunna lacka bilen i ett svart och rött tema. Finns en röd compact på garaget som har svart tak m.m. vilket ser bra ut.
Det som gör fronten till vad den är är GT-läppen, köp!
Släng på: Angeleyes (inpro), klarglas blinkers, klarglas dimljus, tona rutorna, GT-läpp, fetare fälgar, List på bakluckan(vinge), fetare utblås, o du har min drömbil bara att den saknar 2 cylindrar o inte är svart..
Du skulle kunna lacka bilen i ett svart och rött tema. Finns en röd compact på garaget som har svart tak m.m. vilket ser bra ut.
Det som gör fronten till vad den är är GT-läppen, köp!
Avgas: jag skulle ta bort papperskorgen(japs) o dra 2x2"(mer behövs inte) o dubbla kromade ändar samt ingen beteckning så får folk själva gissa vad det är för bil.