som topic! jag har inhandlat en front till bilen! bilen är en saab 9-3 årsm 00. fästena får man göra själv,nu till min fråga hur många fästen behövs för att fronten ska sitta bra? som det är nu så har jag 4 st 2 har jag gjort på skärmens insida alltså borrat i plåten (syns inte från utsidan) sen en bult och mutter på varje sida! sen 2 skruv i innerskärmen som sedan sitter i fronten!
Dåligt förklarat men hoppas ni fattar..mvh
volvo 740:)