Ska byta fälgar och behöver spacer. Har tidigare bara användt 10-håls spacer, dvs man har bultar istället för muttrar när man skruvar fast fälgen.
Nu funderar jag på om jag ska köpa med pinnbult eller 10-håls denna gången.
Någon med erfarenheter av xpacer med pinnbult? Någon som har användt bägge modellerna, vilken föredrar ni?
Varför åka fort när man kan åka brett?