Mr Jam - Start och stopp Ystad är mycket lämpligt, eftersom det är vi brukar träffas
på Ystadträffen också och folk känner till den samlingspunkten.
Angående Blentarp så är det enorma kurviga vägar och backar upp o ner där,
där har jag kört mycket genom åren när jag bodde i Skurup förut, så det är en
kul väg helt klart.
Angående runtomkring Smedstorp på Österlen:
Kan säga som så att jag har hittat riktigt slingriga vägar, som är trevliga att köra på,
småvägar 50/70-vägar... om man kör från Smedstorp, Östra Ingelstad och mot Tomelilla (ej väg 11 alltså)
utan mindre vägar... men namnet på de vägarna vet jag dock inte

men det är absolut min favoritväg numera den sträckan numera, från Smedstorp mot Tomelilla (tråkigt att köra samma håll alltid - väg 11 alltså) så numera kör jag ofta denna vägen mot Tomelilla istället

På tal om nån annan tour, så kanske man kunde ha typ en bilutställning på några ställen
när man kör touren så allmänheten kan beskåda bilarna med? kanske är för mycket jobb,
men vet att för några år sedan (inte så längesedan) så var det nån tour som låg ute här
på garaget, och när man bland annat stannade till vid Kristianstad just i centrum så ställde
man upp sina bilar snyggt på parkeringen så allmänheten kunde beskåda dem, dock var jag
inte med på den touren men tyckte det såg trevligt ut på bilderna jag såg iallafall, men tror detta
var ett mycket stort evennemang och kräver nog extra mycket planering, dock om vi har denna
touren vi skriver om "Sydskåne" - så kan man alltid ha samlingspunkter / rastplatser / ställen
där mycket folk rör sig på en lördag/eller en söndag exempelvis, kul om fler uppmärksammar
tour sydskåne d.v.s allmänheten... det lär ju väcka uppmärksamhet dessutom.