Takvinge stulen, svart v70N

removal PULVERLACKERAR
7 maj 2009 · 605 Inlägg

Min v70N vinge blev stulen i helgen sad
Känns kanon bra sad
När man äntilgen får några kronor över och köper en vinge så blir den stulen...
Va monterad i 12 timmar kanske.....
Så om någon får höra om en svart SKADAD vinge i sala/västerås område så får ni gärna höra av er eller fall ni är ärliga och hittar någon skadad vinge...
Det går ju alltid att fixa till...

Vill du snygga till under bilen? Lacka bakaxel eller länkarm?Prata med mig, älskar att lack
Chevrolet Impala "Knack8an" (1959)
Saab 9-3 VECTOR "E-85an" (2008)
Chevrolet Impala "nöjesbilen" (1959)
Rayya
7 maj 2009 · 876 Inlägg

Tråkigt

Volvo V70n "Likeface" (2001)
alain www.bimmerpower.org
7 maj 2009 · 3 995 Inlägg

Tråkigt när det händer! råkar du inte har en bild på din vinge så att man ser hur den ser ut?

varje beröring av bromspedalen är första tecken av rädsla!!!
För BMW entusiaster www.bimmerpower.org
BMW X5 4.4i (2006)
BMW 530i (2003)
removal PULVERLACKERAR
7 maj 2009 · 605 Inlägg

alain skrev:
Tråkigt när det händer! råkar du inte har en bild på din vinge så att man ser hur den ser ut?

tyvärr--... är iaf en volvo org vinge...
Bitarna som satt kvar är borta sad

Vill du snygga till under bilen? Lacka bakaxel eller länkarm?Prata med mig, älskar att lack
Chevrolet Impala "Knack8an" (1959)
Saab 9-3 VECTOR "E-85an" (2008)
Chevrolet Impala "nöjesbilen" (1959)
LordLife
8 maj 2009 · 998 Inlägg

tråkigt som fan.. hänt mig också, fast en R-vinge då, lika tråkigt. Är något med volvo och vingar som många folk inte gillar.

it looks like the one that once did the wanting suddenly wants to be wanted by a different wanting that has a want of wanting that has never been wanted for the sake of wanteness.
NossRaL
8 maj 2009 · 145 Inlägg

LordLife skrev:
tråkigt som fan.. hänt mig också, fast en R-vinge då, lika tråkigt. Är något med volvo och vingar som många folk inte gillar.

eller så e de så att dom gillar volvo vingar wink

Dodge Charger "Mopar Performance" (1967)
MrEricsson Ratthållare PÅ Elite Nivå
8 maj 2009 · 5 650 Inlägg

ovanligt att folk aldrig kan få ha något i fred

Volvo 142 "De Luxe" (1974)
LordLife
9 maj 2009 · 998 Inlägg

NossRaL skrev:

LordLife skrev:
tråkigt som fan.. hänt mig också, fast en R-vinge då, lika tråkigt. Är något med volvo och vingar som många folk inte gillar.

eller så e de så att dom gillar volvo vingar wink

haha tongue kanske det, eller så blir volvo bilar så sjukt snygga med en vinge på så folk blir så avis på att grannen har en så cool och snygg bil.

it looks like the one that once did the wanting suddenly wants to be wanted by a different wanting that has a want of wanting that has never been wanted for the sake of wanteness.
Rydholm Ej Medlem
9 maj 2009 · 369 Inlägg

vafan e chansen!
hur många sådana vingar finns det inte på vägarna! och du hade haft din i 12 timmar? (!) ,, det måste va nån som känner dig eller vet vem du är!
Surt som fasen! sad

You haven't lived until you found something worth dying for!
removal PULVERLACKERAR
10 maj 2009 · 605 Inlägg

Rydholm skrev:
vafan e chansen!
hur många sådana vingar finns det inte på vägarna! och du hade haft din i 12 timmar? (!) ,, det måste va nån som känner dig eller vet vem du är!
Surt som fasen! sad

Jag hittade en v70 vinge en gång i sala när jag skulle KASTA VATTEN i skogen,Slumpen finns=)

Vill du snygga till under bilen? Lacka bakaxel eller länkarm?Prata med mig, älskar att lack
Saab 9-3 VECTOR "E-85an" (2008)
Chevrolet Impala "Knack8an" (1959)
Chevrolet Impala "nöjesbilen" (1959)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang