Hej, jag har en telefonantenn på mitt tak som ser rätt ful ut.. vet faktiskt inte om den ens ska se ut som den gör eller om någonting saknas... sett ut så i hela min ägo iaf.
Det jag funderar på är om det går att köpa t.ex viggen antennen på speedparts och bara skruva dit den eller måste jag byta ut massa saker eller börja borra osv? Jag behöver ju inte antenn igentligen om det nu inte är jätte lätt att få antennen på taket att agera radio antenn men det tvivlar jag på?
/Tribbe.
Edit: Bytt rubrik för min förra gav inget ;-) "Byta ut eller snygga till telefonantenn på taket saab 9-3og"
Senast redigerat av Tribbe (11 maj 2009)