4519
Sök

V70N dörr list frågor!

PULVERLACKERAR
605 Inlägg
8 maj 2009
Trådstartare
#1
ska eller kanske ska lacka mina lister på bilen och då undrar jag hur dom sitter fast?
Om det inte är hål i dörren så kanske man kan köra utan? Någon som har sett eller prövat?
Vill ej lacka dom på plats mm

Vill du snygga till under bilen? Lacka bakaxel eller länkarm?Prata med mig, älskar att lack

3 714 Inlägg
8 maj 2009
#2
Har för mig att dom sitter med clips

"Jag är inte dum jag har bara otur när jag tänker"
Mitt galleri: http://www.garaget.org/bollen1986/gallery
Vill du ha din bil fotad i skövde? skicka ett PM

PULVERLACKERAR
605 Inlägg
9 maj 2009
Trådstartare
#3
bollen1986 skrev:
Har för mig att dom sitter med clips

Okej...ja, då blir det nog lackering

Vill du snygga till under bilen? Lacka bakaxel eller länkarm?Prata med mig, älskar att lack

561 Inlägg
9 maj 2009
#4
Dom sitter med tejp bara. dock är det några styrhål i dörren och en försänkning så köra utan ser konstigt ut.



Sök