5684
Sök

Problem med ljudet!! ingen aning hjälp !

496 Inlägg
11 maj 2009
Trådstartare
Hej, mitt problem är att så fort jag ökar volymen så brusar det.... så jag har mer främre ljud än bak.. så fort jag centrar ljudet så brusar det varför?

Fungerar bra nu men så fort jag sätter den på centralt och ska spela mitt i mellan så fungerar det inte.. bara krasslar typ ! för lite ström eller?

2 914 Inlägg
11 maj 2009
driver du allt på stereon??
isånnafall pröva byta inställningar, om det inte funkar pröva byta mot nån polares stereo eller liknande,
funkar det fortfarande inte så kollar du volten baki stereon. är den normal kan det som bara vara kolla med andra högtalare, eller så är det kablarna som är skräp.

496 Inlägg
11 maj 2009
Trådstartare
kalle_kalle skrev:
isånnafall pröva byta inställningar, om det inte funkar pröva byta mot nån polares stereo eller liknande,
funkar det fortfarande inte så kollar du volten baki stereon. är den normal kan det som bara vara kolla med andra högtalare, eller så är det kablarna som är skräp.

Hej.. driver 2st högtalare och 2 diskanter.. som sedan går till ett slut steg som sedan går till basen dock. detta problem kom dock när jag kopplade in slutsteget och basen... hade inget problem innan med ett bättre slutsteg.. detta slutsteg kmr från 90 talet rolls roylce..något du kan påpeka? mvh jocke

4 693 Inlägg
11 maj 2009
haggen90 skrev:
kalle_kalle skrev:

detta slutsteg kmr från 90 talet rolls roylce

Vad är det för märke??? yikes

Booyakasha!

Sök