Inget finlir utan ska bara spela så högt som möjligt! 10-15" det spelar ingen större roll... Helst enkel 4ohms spole då jag tänkte köpa 4st. Ska drivas med dls a6 monoblock. Ström finns..
Inget finlir utan ska bara spela så högt som möjligt! 10-15" det spelar ingen större roll... Helst enkel 4ohms spole då jag tänkte köpa 4st. Ska drivas med dls a6 monoblock. Ström finns..
Eller kanske 2st av nåt värre?? Rekomendera..
Länka gärna till basarna!
Tack
Sök efter nick "golf4life" falubo som ska, vad jag vet, åka o mäta bilen med 2st 10" i Borlänge på lördag. Resultat där säger hur högt, förutom att dom låter rätt bra, det låter med 2st Axton AW10 i basreflex.
Pierre
Shopen med personligt engagemang. Handla i WEBSHOPEN
Bilstereotidning på nätet: LÄS!
Seastreams Garage på FACEBOOK
Motorshow i Kungsängen på FACEBOOK
Innan du säger att "Jag har testat mutant värsta skiten etc etc" så måste jag påpeka att du byggde med deras sämsta basar, X-serien är ruggit bra för pengen.. Hitta mina för 400 kr/st men nu har dom gått upp i pris igen så nu kostar dom 1 000 kr så dom uppfyller dina kriterier
Tänk dock på att den basen vill ha STOR låda, gav mina älsklingar 62 liter/st och det Älska dom med ca 350 - 400 RMS/st
BMtech bygger också med dessa och han kan nog intyga att dom är riktigt bra!
//Soderqvist
Livets stora gåta, hur kan ett företag som MDS hålla sig kvar i branschen?
sony x-plöd 15" är den bästa basen för 1000 lappen som "JAG" testat, spelar ifrån Kicker Comp 15" tryckmessigt . dock så e de ju lite skillnad på kvallisorten på ljudet.
Innan du säger att "Jag har testat mutant värsta skiten etc etc" så måste jag påpeka att du byggde med deras sämsta basar, X-serien är ruggit bra för pengen.. Hitta mina för 400 kr/st men nu har dom gått upp i pris igen så nu kostar dom 1 000 kr så dom uppfyller dina kriterier
Tänk dock på att den basen vill ha STOR låda, gav mina älsklingar 62 liter/st och det Älska dom med ca 350 - 400 RMS/st
BMtech bygger också med dessa och han kan nog intyga att dom är riktigt bra!
//Soderqvist
Jag har haft bättre men för dom pengarna brakar dom på bra
132 db med sånn bas i golf = för lite effekt eller kass låda.
På ljudiadagen la polarns mds bas av, vi slängde i en P-12a i samma låda bara för att testa, helt fel låda.. 136,4 db i en bmw e36 Coupe.. Då fick den 800 watt rms i 2 ohm.
Iaf, tre P-12er spelade 149DB på elmia 2006 tror ja det var, i en golf.
Ska själva köra med Zachry BX-P12 i min bil, dock inte färdigbyggt än.
132 db med sånn bas i golf = för lite effekt eller kass låda.
På ljudiadagen la polarns mds bas av, vi slängde i en P-12a i samma låda bara för att testa, helt fel låda.. 136,4 db i en bmw e36 Coupe.. Då fick den 800 watt rms i 2 ohm.
Iaf, tre P-12er spelade 149DB på elmia 2006 tror ja det var, i en golf.
Ska själva köra med Zachry BX-P12 i min bil, dock inte färdigbyggt än.
Okey men menade bara att dem basarna är prisvärda för den pengen jag tyckte iaf 132 Db var så att jag precis var tvungen att sätta fingrarna i öronen å jag e inte direkt kännslig .