jonash skrev:pattilatti2 skrev:Glöm ej att mkt hänger på vilken HU man har, samt stegen, allt handlar inte om högtalarna, basen.
Master of the obvious....suckSå vem fan har bättre ljud med tex mds? om de inte har en super hu, bra steg osv. ? Berätta gärna det.
Jag har lyssnat i folks bilar i snart 20 år, och kan dra upp minst 50 exempel. Men det gör ingen nytta, för eftersom DU inte har lyssnat i dem fattar du ändå inte vad jag menar.Vilken jävla nytta gör de om du har utopia fram och ett skitsteg att driva de me? skitkablar, listan är lång.
Vilken jävla nytta gör det om du har Utopia Be fram, kanonsteg och inte kan ställa ljud? Det blir SKIT då med! ÄVEN om du har världens bästa HU, kablar etc etc. Du fattar ju fortfarande inte vad det handlar om!Jag tror du är mer kräsen än resten av befolkningen :p du kan ju som detta
Nej, men däremot VET jag vad som är viktigt och inte. Nåt du tyvärr inte verkar greppa trots 4 sidor in i den här meningslösa tråden. Du tror att märket och statistik från EM är viktigt. Mer fel kan man aldrig ha.Så du vågar ej nämna pioneer/dls i sammanhand där de kan spela bättre än tex: dina produkter? Det är alltid en annan vinkling på de, du marknadsför dock dig själv, samt era produkter till skyarna, men berätta va allt kostar då. supra kablar, all dämpning osv. du skulle lika gärna kunna ha pioneer, dls, focal, DD, och gud vet vad, prossesorer, exakta mät instrument för att se och höra de ena och andra. o.s.v i din bil och kunna vinna sm med de.
Nu har du dina egna produkter och självklart marknadsför du ju dem dumt vore annat.
Jag marknadsför inte ett smack. Du frågade mig om du skulle köpa ett steg av oss, jag svarade att du lika gärna kunde behålla ditt Audison. Hur mycket marknadsföring är det!? Jag säger inte alls att DLS / Pioneer, Mutant etc inte kan funka lika bra som våra. Jag säger bara att om man inte vet vad man skall göra för att få ett system att spela bra SÅ SPELAR MÄRKET INGEN SOM HELST JÄVLA ROLL!. Comprende?!Vill påstå att tex mina audisonsteg inte är sämre än dina steg. mina framsystem är de inga fel på till tex sq.
Sen att ja t.o.m får mer tryck möjligen med mina basar. hur kan det va möjligt? då du och endast produkter med "inte" namnet pioneer är bra. skitsamma i själva märket det jag vill få fram är att det var dem som 2008 dominerade Em osvsett deltagande.
Men snälla. Ge dig. Du fattar ju ingenting. INGENTING. Herregud...Läser du ens avd andra skriver, som FAKTISKT VET nåt om det här. Du sitter hemma i stugan och gissar. Många vet. Det gör inte du.Precis som i längdskidor eller vilken sport som helst. Spela roll om sverige har 1000 deltagare till tex längd vm. Då Norge med sina 10 tar alla guld. Förstår du vart jag vill komma, sedan dessa bortförklaringar med spons hit o dit förändrar väl inget, politik, skitsnack. Det handlar inte om liv och död ffs.
Bara att säga ja de va deras år svårt?
Du vet ingenting. Men spekulerar fint som fan. Din okunskap inom hela området LYSER som solen på Kreta.
Mods, lås den här tråden eller gör nåt åt situationen. Innan pattilatti gör sig till fullständigt åtlöje inför hela Sverige. Eller så är det precis vad han är ute efter, och han håller på att lyckas ordentligt.
Det har han redan gort.
Ms-sound @www.criticalmassaudio.com
0
0
0
0