4584
Sök

Rådhjälp av montering av sportstol (stött på ett problem)

Alfa Romeo 166
310 Inlägg
13 maj 2009
Trådstartare
#1
Hej har köpt 2st sportstolar som jag ska sätta in i min 460-94 men när jag höll på riva orginalstolen upptäckte jag att knappen som man sätter bältet i sitter i stolsramen och andra änden av bältets nedre del satt fastskruvad med en skruv, också den i ramen. fråga volvo varför det satt så? och då va det för at det är bältessträckare? hur gör man då när man ska sätta in den nya stolen? den gamla stolsramen värkar helt omöjlig att andvända till sportstolen. tacksam för svar.






https://www1.garaget.org/gallery/archive/45800/655168_ncubk9.jpg




https://www1.garaget.org/gallery/archive/45800/655169_ckqwpa.jpg
Senast redigerat av volvo_460 (13 maj 2009)


www.kudoz.se
3 802 Inlägg
13 maj 2009
#2
bara att kapa upp org. ramen och svetsa på plattjärn o annat så du kan använda den till sportstolarna



Sök