Ett alternativ är att försiktigt värma upp limmet som dammskyddet sitter med så du kan ta bort det och trycka ut bucklan innifrån och sedan limma dit det igen.
Men det är mest för utseendets skull, högtalaren bör funka lika bra om den är intryckt, är som sagt bara ett dammskydd....
De här gjorde min brorsa, men det var inte en sån dyr låda han hade så han kunde riskera det. Han tog en nål som han tröck in, sedan vek han den lite åt sidan och drog ut bucklan, sedan tog han helt vanligt genomskinligt nagellack och målade över hålet.... Fungerade perfekt... men inget du kanske ska riskera för du verkar ha rätt fin låda... Testa damsugaren efter att du har fuktat o värmt upp ytan. Testat om den rätar till sig själv om du spelar nått med den?
Nått jag rekomenderar : sugproppar som den här: 33-100 på biltema, sök på det artikelnummret. Den kommer nog fungera!
är ingen jätte fin låda men spelar bra. den har ett antal år på nacken. 2 polare till mig som haft den innan. ska nämligen bygga ny låda i helgen om vädret tillåter och då ser de ju finare ut om man lyckas få ut bucklan. man kanske vågar prova med nål om jag inte lyckas med ngt annat
Det går att suga med munnen också, det har jag gjort en gång. Men ett tips då, ha inte en snus inne då
BÄSTA! hahaha
Haha. Så här var det. Kom hem från affären och ivrig som man var så öppnade man ju själv klart den i bilen. På väg från bilen och hemmet så råkade jag knöla till den, fick panik då den var ny så jag sög tag direkt och tänkte inte på att jag hade en snus inne (lös). Men bucklan kom ut direkt.... Som tur var
ta en bit tejp och fäst den bra. sen snärtar du till med handen och så har du fått ut den oftast ialf ...
Lycka till!
bra ide, funkade hyfsat bra, är nu 4st små bucklor där de 4 hörnen på den stora bucklan va som jag inte får ut, får fortsätta försöka med olika saker, kom gjärna med fler tips