jag har modiferat och donat lite troligtvis därför det inte alls gick med ena lampan, men beställt en ny,
jag har satt den innan för inre glaset pga att det gick verkligen inte att fästa och den var ALDELES för liten, konstigt nog, så jag fick skrära lite men det ser underbart ut innan för du ser inte ens angel eyes när bilen är stängd,
Och ljuset är VÄLDIGT xeon blått, därav valet :p pga att jag har xeon. också beställde jag xeon sken för regskylten haha :p
jag får återkomma efter ner montering av lyktan igen
Projekt, BMW 328 e46 Schmiedmann Black Edition
Projekt Fort Sierra med 9000TurboX