17424
Sök

Hjälp någon?:)

7 Inlägg
14 maj 2009
Trådstartare
tjaaa när jag byter till en vanlig stereo ifrån en saab 9-3 aero -01 så försvinner de ljud från högtalarna i dörren, sen funkar dom uppe vid fönstret å hatthyllan bara:(, hur kan man fixa de nån ide?big_smile tack på för hand:)

4 074 Inlägg
14 maj 2009
Reptile skrev:
tjaaa när jag byter till en vanlig stereo ifrån en saab 9-3 aero -01 så försvinner de ljud från högtalarna i dörren, sen funkar dom uppe vid fönstret å hatthyllan bara:(, hur kan man fixa de nån ide?big_smile tack på för hand:)

Kolla så att dom är inkopplade på nya stereon kan ju vara en bra idé! big_smile

Idrott luktar svett,sport luktar avgaser!!!!

7 Inlägg
14 maj 2009
Trådstartare
finns ju typ 3 iso kontakter bara 2 som passar:P då funkar allt förutom dörrarna så har den 3 ison nått me de å göra?

4 074 Inlägg
14 maj 2009
Reptile skrev:
finns ju typ 3 iso kontakter bara 2 som passar:P då funkar allt förutom dörrarna så har den 3 ison nått me de å göra?

va äre för apparat?

Idrott luktar svett,sport luktar avgaser!!!!

7 Inlägg
14 maj 2009
Trådstartare
Pioneer nått år gammalt:) vet ej va modellen heter

http://www.discountradio.co.za/Radios/p … 7950UB.jpg

en sån typ
Senast redigerat av Reptile (14 maj 2009)

Kattjäveln åt upp min kyckling!
6 170 Inlägg
14 maj 2009
Den tredje och större kontakten är ingen ISO-kontakt utan en kontakt för Saabs cd-växlare osv.

Du har kanske ett slutsteg i bilen som driver dom större högtalarna och därför får du bara ljud i småttingarna ??

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P

Mollllgan
14 maj 2009
Aga_Diff skrev:
Perfekt rubrik! smile

+ 1

Du får snabbare svar om du skriver en  vettig rubrik tongue
Ändra topic till något beskrivande så slipper du göra om tråden...
Gör om Gör rätt=)

Ha det fint Mvh
Senast redigerat av Mollllgan (14 maj 2009)

7 Inlägg
14 maj 2009
Trådstartare
TBOC_Razor skrev:
Den tredje och större kontakten är ingen ISO-kontakt utan en kontakt för Saabs cd-växlare osv.

Du har kanske ett slutsteg i bilen som driver dom större högtalarna och därför får du bara ljud i småttingarna ??

så fort jag byte till en vanlig stereo så sluta dom i dörrarna å funka:P

Administratör
11 968 Inlägg
14 maj 2009

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

Sök