Japsdämp v40 ja eller nej ?

Weermets Gasglad
17 maj 2009 · 295 Inlägg

volvov40 skrev:
Men du Weermets har du kvar jappsen på nu? Tänkte om du kunde ta en bild underifrån vid Japsen?

Tyvärr, avmonterad och såld.

Opel Vectra "2.0T" (2007)
Muttley
17 maj 2009 ·

Ser för dumt ut att ha stort runt hål bak på en v40 tycker jag.
Ovalt brett ska de vara istället. BSR:s ändrör är 100 gånger snyggare.

Grringo
29 juli 2009 · 13 Inlägg

Jag har de på min de e fett nice tycker iaf jag..wink jag har svettsa upphägningen själv och de vart bra som fan..

Volvo v40 2,0T "ShadowMonster" (1998)
_Wallis_
29 juli 2009 · 4 506 Inlägg

Nej.
//Wallis

Kan du andas kan du dö.
Janken Driver
29 juli 2009 · 2 111 Inlägg

Nej.

- Om du inte förstår vitsen med ABS och airbag så lär nog ingen här kunna förklara det för dig heller.
Rätt impad av att du lyckats logga in på ett forum och komponera flera sammanhängande meningar faktiskt. /rcy
"Opinions are like assholes. Everybody's got one and everyone thinks everyone else's stinks"
FordeveR www.klockren.nu
29 juli 2009 · 476 Inlägg

tkd_rille skrev:
Ser för dumt ut att ha stort runt hål bak på en v40 tycker jag.
Ovalt brett ska de vara istället. BSR:s ändrör är 100 gånger snyggare.

instämmer helt och hållet..

vah, gick de för fort?...nä, de tror jag inte!
christofer_k Vorsprung durch Technik
29 juli 2009 · 2 432 Inlägg

neej

index
29 juli 2009 · 658 Inlägg

Tycker inte heller att det passar på en v40. Men vill du ha det och tycker det ser bra ut är det klart att du ska slå till wink Du kan ju svetsa egna fästen och kan du inte svetsa själv kanske en polare kan eller gå till ett företag som fixar det, kan inte bli många kronor.

Kilowatts is my living, horsepower is my life.
AcesHigh666 The devil is a looser and he´s my bitch!
29 juli 2009 · 1 948 Inlägg

Rille_Pille skrev:

AcesHigh666 skrev:

Ksj skrev:
Hoppa det, ser bara löjligt ut på euro-bilar.

De här dumma uttrycket har jag aldrig fattat, passar det bilen så spelar de väl ingen roll om det inte är en japan eller hur? samma sak som att säga att "näh fyfan du kan väl inte lacka bilen grön för det passar inte på japanska bilar???

fan jag ska börja bygga egna japsdämpare o stansa i en E på dem o kalla dem "eurodämpare" så alla inavlade jävlar kan köpa dem dyrt som fan av mig, för dem kan ju inte köra med japsdämpare på en europa bil....

Lite OT men känner mig tvungen att säga vad jag tycker.  Japsdämpare kallas ju japsdämpare av en anledning, och jag håller med till fullo om att det är helt upp till ägaren. Men när jag ser en BMW, Mercedes eller Volvo mm. mm med en japsdämpare så SKÄR det sig i mina ögon så jag får svårt att sova om natten.

Men men smaken är som baken. Och det som du jämför med färg är ju inte riktigt samma sak då japsdämpare är tillverkade för JAPANSKA sportbilar. Hade du stoppat Rallye wheels på en m3a? I mina ögon är det EXAKT samma sak, det är tvådelar från helt olika världar. Men men det är endast min åsikt, är det dock en japansk sportbil är det dock nästan tjänstefel att inte ha en Japsare;P

Men då ska jag uppfinna "eurodämparen" den ska se likadan ut som "japsdämparen" men den ska ha ett "e" instansat någonstans på sig, och den kan bara användas på europeiska bilar eftersom att den heter "eurodämpare" av en anledning..

Och det där med färgen är EXAKT samma sak, det är precis så du resonerar... att japsdämpare inte ser bra ut på ALLA bilar i ALLA lägen det köper jag... och att det kanske inte ser bra ut på en original volvo 740... det köper jag också...

...men att säga att men inte kan ha japsdämpare för att den heter "japs" och därmed påstå att den bara ser bra ut på japanska bilar och att det är där den ska vara... det är otroligt dumt argument... passar den in på bilen så kvittar det var det är för bil... och vart den är tillverkad...

Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way, when you criticize them, you're a mile away and you have their shoes.
Mazda MX-5 "Happy Go Lucky" (1992)
Dave_C70 Volvoit - lagd åt vänster
29 juli 2009 · 946 Inlägg

Nej!

- Den som gräver en grop åt andra använder ofta spade -
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang