3893
Sök

Skärmbreddning SAAB 9000

Pedal To The Metal
750 Inlägg
18 maj 2009
Trådstartare
#1
Hej. Är sugen på att testa att skärmbredda i glasfiber själv.

Någon som kan tipsa om hur man gör det från grunden.

Tack för svar smile


// martin

Martin Karlsson -Plötsligt händer det

Aktiv Medlem
1 303 Inlägg
18 maj 2009
#2
Läs igenom på tex Adrian-Styling´s projekt tråd

Där kan du nog hitta lite info och mycket bilder

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=74930

Längre fram i tråden breddar han en saab 9-5 från grunden

Mvh Christian

Pedal To The Metal
750 Inlägg

Sök