Hejsan!
Färdigställer min bils yttre för säsongen snart o ska ge mig på inredningen lite nu.
Tittat runt på ett par nya stolar. Skulle vilja ha R-design stolarna till framsätet men dessa är ju fan inte lätta att hitta begagnade och tippar på att dem kostar multum hos volvo.
Så tittat lite på isottas Tijuana. 6000 kr paret ungefär, lagom pris tycker jag. Har endast hört 1 persons åsikter om isotta stolar o dem har varit positiva. Inte direkt superskålade utan mer gatustolar.
Så är Isotta värda sina pengar? Är dem bekväma längre sträckor? Sitter man "tight" i dem eller slängs man runt som orginalstolarna? Ska man satsa på sparco? Fasta eller ställbara stolar, behöver man verkligen den där inställningsmöjligheten?