Det måste vara någon tillsats i vattnet..!
För "förr" var folk inte så dumma i huvet, eller?
Körde efter en käring i 4 km igår på väg till jobbet, motorväg, hon ligger i vänster körfällt, åtta på kvällen, inte mycket bilar... (Hon och jag kör om en bil första 500m, sedan är det tomt. Bara hon och jag, i vänster körfält.)
Man kanske skall börja vara ute i god tid? När jag kommer till Stockholm, skall jag svänga vänster, så det är lika bra att jag lägger mig till vänster redan här i Göteborg..? Eller hur?
Slutade givetvis med att jag körde om till höger, efter att kört efter henne med vänster blinkers och helljus i över tre kilometer utan en reaktion...
Jag ligger inte i röven på folk och stressar. Ligger på behörigt avstånd och väntar, sedan heljusblink, ifall de sitter o sover, men tillslut så blir det permanent helljus.
Min chef utryckte det bra här om dagen.
"Alla duger inte till att bli snickare, då blir de inte heller det. Alla duger inte till svetsare och blir inte heller det. Alla har inte hjärna till att bli revisorer och blir då inte det. Alla passar inte till att köra bil heller. Men alla skall fan ta mig ha körkort.!"
Är det nått i vattnet idag? Eller är det så att förr tog inte folk utan anlag körkort.
Idag skall var enda en ha körkort oavsett talang, eller brist på sådan?