BBLAN skrev:
MIG1408 skrev:
När jag hamnar bakom en bil på en 90väg som kör för sakta, senast var idag, väldigt fint väder, torr asfalt, normalstor och fin 90väg, så är de ändåså en jävel som ligger under 80, närmare 70.. lägger mig närmare än 1 meter en liten stund tills jag kan köra om, kör om och svänger in hastigt, bara nån meter framför..
alltså vad är problemet?
om bilen inte funkar som den ska, sätt på varningsblinkersna och stanna så fort de blir lämpligt
om personen är rädd för att köra över 70, skaffa förfan inte körkort
annars ser ja faktiskt ingen anledning till att köra så sakta än att man bara tänker på sig själv och bryr sig inte ett skit om andra.. då kan dom gott å väl ha bilar uppkörda i röven dagligen..
så sant kommer ihåg en dag då en snubbe höll 90 på vänstra filen och vägrade flytta på sig.
Jag fick en blackout och pressade han på cm men ändå vägrade han flyttade på sig efter en stund lyckades jag köra om han? vad gör han pekar sitt finger mot mig när jag väl körde om han va gjorde jag
baaam panik broms och han körde av vägen och hela hans bil blev skrot men han överlevde jag hade önskat mig att han var död
Du gjorde vad? DU borde inte HA KORT..
Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way, when you criticize them, you're a mile away and you have their shoes.