Repad Bil....

SniZa
13 april 2006 · 314 Inlägg

Vad är problemet i vissa folks huvud??

Jag har min Eclipse till salu på blocket... Jag la in den i onsdags kväll och igår natt var det nån jävla idiot som drog en fet repa i förardörren...


Va fan tänker dom på?

E dom avundsjuka eller bara ute för att jävlas?

Lär få sänka priset på bilen nu...

Mitt blod kokar!!! Om jag skulle få tag i den skyldiga så... :mad

Tur att jag fick låna syrrans garage tills den e såld...

DÖD ÅT ALLA IDIOTER!!!!!!!!

Nissan 350z "VSR" (2004)
Dreamcatcher
13 april 2006 · 260 Inlägg

Sånt här e förjävligt. tror endast det handlar om avundsjuka. Jävligt fin bil annars.

styling har egentligen bara med pengar att göra.
mrOrson
13 april 2006 · 6 Inlägg

tror den som gjort det vill sänka priset på din bil

BMW 318is "Kungshultsligisten" (1993)
BMW 316i touring "Slöhinken" (1999)
BMW 325 cab (1987)
SniZa
13 april 2006 · 314 Inlägg

Det var det första jag tänkte på me... Men helt ärligt... Man kan väl försöka pruta istället för att förstöra..

Tänker ju inte sänka priset mycket mer än vad det kostar att göra vid den...

Nissan 350z "VSR" (2004)
Mackan_84
14 april 2006 · 136 Inlägg

Piffsen skrev:
Det var det första jag tänkte på me... Men helt ärligt... Man kan väl försöka pruta istället för att förstöra..

Tänker ju inte sänka priset mycket mer än vad det kostar att göra vid den...

Hur djup är repan då?? kanske går och polera bort den

Malmoe SSS -12
14 april 2006 · 3 217 Inlägg

Jag tror vi snackar om mer än en vanlig buske här!

Man benämner inte en repa så starkt om man inte bara kan putsa bort den...

Men tanken är god kompis!

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu
Suzuki Swift Sport "ZC32S" (2012)
GurraG INGET ANNAT!!
14 april 2006 · 1 725 Inlägg

ren och skär avundsjuka är detta tyvärr... sad död åt alla som inte kan skilja på ditt och mitt eller ska förstöra alltså

TeQuilla
14 april 2006 · 764 Inlägg

Piffsen skrev:
Vad är problemet i vissa folks huvud??

Jag har min Eclipse till salu på blocket... Jag la in den i onsdags kväll och igår natt var det nån jävla idiot som drog en fet repa i förardörren...


Va fan tänker dom på?

E dom avundsjuka eller bara ute för att jävlas?

Lär få sänka priset på bilen nu...

Mitt blod kokar!!! Om jag skulle få tag i den skyldiga så... :mad

Tur att jag fick låna syrrans garage tills den e såld...

DÖD ÅT ALLA IDIOTER!!!!!!!!

Du är inte den ende. Först blev jag påkörd o fick lämna in bilen på lack. Nån dag senare när jag kommer ut på morgonen har nån jävla idiot varit på ena framskärmen o gjort 3 bulor + repor.

TeQuilla
Saab 9-3 Aero "Fetingen" (2005)
SniZa
14 april 2006 · 314 Inlägg

Man blir bara så jävla trött....

Jag har aldrig haft några problem med skadegörelse innan...

Jag bor i Vellinge o där vet alla vem jag e o respekterar mig... Det är först nu när jag ska sälja den som nån idiot ska förstöra...

Antagligen nån som har varit o kollat på den och blivit avundsjuk eller som bara e ute för att jävlas...

Repan är djup... Ca 40cm lång... Antagligen dragit en kniv eller nåt annat vasst föremål...

Tack för all sympati..

// Daniel

Nissan 350z "VSR" (2004)
daniel_k3 Bilförsäljare
14 april 2006 · 51 Inlägg

ja, man vet inte om man ska skratta, gråta eller bruka våld,, att folk e så jävla dumma i huvet, det fick mig att tänka på när jag skulle köpa min s2000, vi stod och snackade med en bilhandlare när han plötsligt började luta/sätta sig mot bilen, jag avskyr sånt, men i af när han reste sig sen hade hans nitar på jeansen gjort två bucklor/ på framskärmen,, isf gjorde ju inte han det med mening,,

nej fyfan det finns för mkt avundsjuka här i världen, har själv en jävla tendens att bli avundsjuk, men varför förstöra? så långt har det aldrig gått,

Piffsen, jag lider med dig, hoppas försäljningen går bra iaf, det är ju en riktigt nice bil!

/ Daniel

Daniel Birgersson, S2000
Tidigare Bilar
Audi A3 1,8 T (S - line) , 9-3 Aero
Honda S2000 (2003)
M103
14 april 2006 · 1 570 Inlägg

Folk sabbar ju vadsomhelst. Tom min gamla bil går dom och bryter av mercastjärnan och antennen på. Skulle sparka arslet av dom om man fick tag på dom.

TOO_BÉÉ
14 april 2006 · 107 Inlägg

synd att dom finns det var ju en fin bil mad

mer bas en gas :)
Celica power
14 april 2006 · 42 Inlägg

Synd du har en väldig fin bil, men har du nån bild på repan?

Errol
29 april 2006 · 320 Inlägg

har man juh  hört, en snubbe som har en ferrari (han har JOBBAT till sig den)
parkerade den för att handla lite snabbt. kommer ut och den är totalt sönder repad överallt.
ett invandrargäng står å flinar..... jag skulle  nog lugnt  köra iväg för att sedan i hög fart sikta på gänget. .....  parasiter som lever på andra tongue  Usch

Mavric
29 april 2006 · 176 Inlägg

hatar repor. kom ut ida å kolla lite på bilen upptäkte att någon har köprt in i mig. repat bakskärmen för mig. inge stort men endå så de syns. ingen lapp lr något var där på bilen. DÖDA!

/Mavric\ :)
Caffe
29 april 2006 · 1 436 Inlägg

Whizcar skrev:

Errol skrev:
har man juh  hört, en snubbe som har en ferrari (han har JOBBAT till sig den)
parkerade den för att handla lite snabbt. kommer ut och den är totalt sönder repad överallt.
ett invandrargäng står å flinar..... jag skulle  nog lugnt  köra iväg för att sedan i hög fart sikta på gänget. .....  parasiter som lever på andra tongue  Usch

Menar du att alla invandrare är parasiter som lever på andra?
Eller bara dom som repar bilar?

Han har inte sagt alla. Och jag är böjd att hålla med om att gäng inte har tillfört Sverige något.

"Chaffisen tycker att det ser fränt ut. Man ska aldrig underskatta fränhetsfaktorn när man ser konstiga saker o beteenden i den här branschen. Tanken att nån kan köra i kroken finns inte i förarens sinnesvärld. Det är fränt. Det är det viktigaste."
-Åkare på facebook svarar på frågan varför en annan åkare kör trafikfarligt.
Rillskoo
29 april 2006 · 166 Inlägg

Ett skott i huvet på dem som tycker det är kul att repa andras bilar.....

M-Sport
Audi A6 2.0 TDI "RYDBERG" (2013)
Ena Colaberoende
29 april 2006 · 1 219 Inlägg

Hatar folk som inte kan skilja på mitt och ditt. Jag e med i en massa forum och har en hyffsad bekantskapskrets runt där jag bor. Får ju reda på ganska snabbt vad som händer och även tips på vilka det kan vara.

Träffar man på rätt person så "får" man ju inte göra något åt det.

Hade bilen nypolerad förra året och direkt från garaget tog jag och tjejen bilen till Borås.
Vi var iväg i kanske 1 timme. När vi kommer ut till bilen igen så hänger det 8-10 st på min bil, lutar sig/halvsitter.
Jag gick lugnt mot dom.. Tittade på bilen, berömde putsen, frågade en av killarna om det var hans bil, fick tillbaka ett JA, jag klickade lugnt upp centrallåset och skällde ut killen med råge samtidigt som jag putte bort den lille fjanten mot hans polare. Jag bad dom hålla sig till deras egna bilar och ge fan i andras. Dagen efter såg man ca 50 flottiga handavtryck, spår av dricka och märken efter burkar men som tur var.. Inga repor.

Jag är en lugn person, brukar aldrig överreagera men det svartnade för ögonen och det var inte långt ifrån att jag hade kunnat få pröjsa skadestånd.

Hoppas du får tag på dom som repade din bil.. Gör inget förhastat bara..

Mvh. Ena

lmoberg
29 april 2006 · 542 Inlägg

Har precis köpt min bil. Så har kommun varit i farten med att sopa grus på gatorna men nöjde sig inte med det utan slog upp repor och lackskador på kofångaren. 3000kr i självrisk, fantastiskt roligt.... Så j***a tråkigt....

sandris86
6 juli 2006 · 8 Inlägg

de där me avundsjuka, har man intresse för bilar så vill man inte skada dom.
jag hade aldrig kunnat göra en repa i en bil. Tänk om det varit nån
som gjort så mot min .. Nä oacceptabelt.

//Sierra GT <33

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang