11293
Sök

Koppla med Subutgång?

Grundare av MidNightMeet och Så Enkelt TV
1 314 Inlägg
29 maj 2009
Trådstartare
Hejsan!
Vet att min spelare har subutgång. Har för mig att de bara är en utgång..  Om jag ska koppla den till ett steg hur gör jag då? Steget vill ju ha höger och vänster ju: Måste även steget ha subingång eller?.. Någon som kan förklara de här med subutgång på sterion och förklare hu de funkar?

MVH sebban

GLÖM INTE ATT KOLLA MIN HEMSIDA www.Ziggs.se
ProjektTråden min
http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … #p2986707/

6 851 Inlägg
660 Inlägg
29 maj 2009
Är du säker på att det är en sub-utgång?  alltså en utgång som skickar ut en monosignal?

Polaren hade en Clarionspelare som hade en sån där och han trodde också det var en subutgång men det visa sig vara AUX-in,

Om du letar efter en sån där "singelkabel" så har www.fynda.se sånna, lika http://www.blekingebilradio.se/ har sånna, dock säljer dom bara lös kabel så du får köpa en monosignalskabel och löda dit egna kontakter men det är juh ett lätt jobb plus att du får kabeln i rätt längd wink (Det är också billigare än att köpa färdiga kablar) Sen innan kabeln går in i steget får du sätta en Y-split så den går från 1 - 2! Blekingebilradio och fynda har dessa till bra pris!

//Soderqvist

Livets stora gåta, hur kan ett företag som MDS hålla sig kvar i branschen?

4 693 Inlägg
29 maj 2009
Vad heter stereon? Modellnr och allt? Skriv det så vet vi säkert sen.

Booyakasha!

GAS democar 2018!
8 744 Inlägg
29 maj 2009
Om du ska driva en bas med steget så fungerar det i dom flesta fall med att det bara sitter en lågnivåkabel i.

Saab 9-3SC {SQ-edition}
Ny bil och nytt projekt, nu börjar allvaret!

1 163 Inlägg
2 juni 2009
själv kopplade jag med subutgång idag... då jag hade den vita lågnivån kvar där den ska sitta.. å den röda lågnivån drog jag in i subutgången .. å det fiunkade.. eller e d felkopplat? ehmm tacksam för svar...

Ursäkta om jag lånade tråden nu!

Made by myself, always going to thank my Dad, Brother, Mother and all my Friends for all Support to my projects!

4 693 Inlägg
2 juni 2009
Spelar ingen roll vilken av dom du använder. Jag har också bara en kabel från stereon och jag driver 6 st basar smile

Booyakasha!

Sök