Eftersnack: Hörby Träffen 30/5

Jolle87
31 maj 2009 · 1 585 Inlägg

låter som ett mycket bra förslag enligt mig:)

mokida
31 maj 2009 · 4 Inlägg

och nu vet vi att det är volvo och dumpventil som gäller i Hörby

_DamnIt R1 driver!
31 maj 2009 · 5 128 Inlägg

Andreas79 skrev:
Bra uttalande! (Kortat pga spara plats)

Håller verkligen med dig! Bättre dom sladdar massa utanför parkeringen med bilar! Många som skulle bli ledsna över att det skulle hagla stenar över deras bilar!

Och direkt till dig Andreas79, gillade verkligen din bil! Trevligt stuk på den smile

Andreas79
31 maj 2009 · 3 968 Inlägg

_DamnIt skrev:

Andreas79 skrev:
Bra uttalande! (Kortat pga spara plats)

Håller verkligen med dig! Bättre dom sladdar massa utanför parkeringen med bilar! Många som skulle bli ledsna över att det skulle hagla stenar över deras bilar!

Och direkt till dig Andreas79, gillade verkligen din bil! Trevligt stuk på den smile

Precis det håller jag med dig om.

Tack så mycket kul du gillade min bil smile det var kul att höra cool

Senast redigerat av Andreas79 (31 maj 2009)

Honda Accord Coupé "V6 3.0 VTEC" (2001)
_DamnIt R1 driver!
31 maj 2009 · 5 128 Inlägg

Andreas79 skrev:

_DamnIt skrev:

Andreas79 skrev:
Bra uttalande! (Kortat pga spara plats)

Håller verkligen med dig! Bättre dom sladdar massa utanför parkeringen med bilar! Många som skulle bli ledsna över att det skulle hagla stenar över deras bilar!

Och direkt till dig Andreas79, gillade verkligen din bil! Trevligt stuk på den smile

Precis det håller jag med dig om.

Tack så mycket kul du gillade min bil smile det var kul att höra cool

Kollade även lite av bilderna på din hemsida, en del riktigt trevliga bilder smile Mycket HDR eller? (inte jätte insatt i det än)

markusan89
31 maj 2009 · 150 Inlägg

Och fint väder hade vi med lol
Får se om de kommer lite bilder från min kamera med

Volvo 850 (1994)
Andreas79
31 maj 2009 · 3 968 Inlägg

Mina bilder från träffen, 161 stycken, kommentera i följande tråd:
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=136676

Senast redigerat av Andreas79 (31 maj 2009)

Honda Accord Coupé "V6 3.0 VTEC" (2001)
Laydee_Jane
1 juni 2009 · 1 Inlägg

Tyckte gårdagen var underbar.
Trodde verkligen inte att de skulle komma så mycket folk.
Tycker detta var en toppen grej smile
Tackar så hemskt mkt till arrangörerna och till folket som kom smile
Hääärligt smile

Saab 9-3 sc (2006)
RobinNilsson
1 juni 2009 · 369 Inlägg

Det va endel folk på träffen men trodde och hoppades framförallt på mer bilar från början..  Skoj att det va några roliga bilar att kolla på så som mustangen evo x osv. Men dock måste jag säga att racet kunde gjorts betydligt bättre! En stor trailer mitt på sträckan och en onykter kille som tramsade runt mer än att starta bilar..

Och förresten, såg att någon hade skrivit det innan och att speka på parkeringen där bilarna är uppställda är fruktansvärt onördigt! Själv hittade en ett flertal fina stenskott i sidan på min bil när det va en kille som spekat precis jämnte, däckrök i all ära men gör de på vägen eller någon annanstans där ni inte förstör andras bilar!
Mvh Robin.

åh va man myser, när turbon den pyyser =)
jocke-hlmk
1 juni 2009 · 129 Inlägg

Hej!

Kom gärna till våran tillställning i Hässleholm den 7:e Juni det börjar klockan 09,00 och varar till 16,15.

Mvh

Andreas79
1 juni 2009 · 3 968 Inlägg

_DamnIt skrev:

Andreas79 skrev:

_DamnIt skrev:

Håller verkligen med dig! Bättre dom sladdar massa utanför parkeringen med bilar! Många som skulle bli ledsna över att det skulle hagla stenar över deras bilar!

Och direkt till dig Andreas79, gillade verkligen din bil! Trevligt stuk på den smile

Precis det håller jag med dig om.

Tack så mycket kul du gillade min bil smile det var kul att höra cool

Kollade även lite av bilderna på din hemsida, en del riktigt trevliga bilder smile Mycket HDR eller? (inte jätte insatt i det än)

Tackar så mycket för det. Allt är inte HDR bara en liten liten del av bilderna,
vill variera lite ibland men som sagt även vanliga bilder finns det gott om,
lagt upp flera tusen bilder nu, och fler kommer det efter hand som jag
tagit sedan flera år tillbaka från bilträffar. smile

Honda Accord Coupé "V6 3.0 VTEC" (2001)
_lusse_ Lusse
1 juni 2009 · 236 Inlägg

RobinNilsson skrev:
Det va endel folk på träffen men trodde och hoppades framförallt på mer bilar från början..  Skoj att det va några roliga bilar att kolla på så som mustangen evo x osv. Men dock måste jag säga att racet kunde gjorts betydligt bättre! En stor trailer mitt på sträckan och en onykter kille som tramsade runt mer än att starta bilar..

Och förresten, såg att någon hade skrivit det innan och att speka på parkeringen där bilarna är uppställda är fruktansvärt onördigt! Själv hittade en ett flertal fina stenskott i sidan på min bil när det va en kille som spekat precis jämnte, däckrök i all ära men gör de på vägen eller någon annanstans där ni inte förstör andras bilar!
Mvh Robin.

Det var ju första träffen.. OCh ja tyckte den va underbar.. Tackar som fan för denna träff och nästa gång kommer där säkert ännu fler:)

_DamnIt R1 driver!
1 juni 2009 · 5 128 Inlägg

Andreas79 skrev:

_DamnIt skrev:

Andreas79 skrev:

Precis det håller jag med dig om.

Tack så mycket kul du gillade min bil smile det var kul att höra cool

Kollade även lite av bilderna på din hemsida, en del riktigt trevliga bilder smile Mycket HDR eller? (inte jätte insatt i det än)

Tackar så mycket för det. Allt är inte HDR bara en liten liten del av bilderna,
vill variera lite ibland men som sagt även vanliga bilder finns det gott om,
lagt upp flera tusen bilder nu, och fler kommer det efter hand som jag
tagit sedan flera år tillbaka från bilträffar. smile

Okej, men då va jag inte helt ute och cyklade iaf smile Dom flesta jag såg (kollade inte jätte många bilar på hemsidan) så va där en del HDR, men du har många riktigt trevliga bilder iaf smile Alltid kul att ha någon kunnig att titta på för att få inspiration och lära sig lite mer hur man ska göra smile

Evo_Kjell
1 juni 2009 · 20 Inlägg

skoj att så många kom till vår lilla håla....MEN!!!! Alla trötta 740 originalare kunde ju stannat hemma..  Visst, de är skoj med lite rök. men inte från sånt jävla mög.. Så jävla trött på dom!!!
Hoppas att ryktet sprider sig att de va en lyckad träff till olika klubbar så vi blir fler nästa gång..

Det är inte farten som dödar de är smällen..
It´s not the fart that kills you it´s the smell!!
_DamnIt R1 driver!
1 juni 2009 · 5 128 Inlägg

Evo_Kjell skrev:
skoj att så många kom till vår lilla håla....MEN!!!! Alla trötta 740 originalare kunde ju stannat hemma..  Visst, de är skoj med lite rök. men inte från sånt jävla mög.. Så jävla trött på dom!!!
Hoppas att ryktet sprider sig att de va en lyckad träff till olika klubbar så vi blir fler nästa gång..

Håller med! Synd bara att du inte öppnade huven på evon med, blev sugen på att se vad du hade där under smile

H_effe
1 juni 2009 · 45 Inlägg

Evo_Kjell skrev:
skoj att så många kom till vår lilla håla....MEN!!!! Alla trötta 740 originalare kunde ju stannat hemma..  Visst, de är skoj med lite rök. men inte från sånt jävla mög.. Så jävla trött på dom!!!
Hoppas att ryktet sprider sig att de va en lyckad träff till olika klubbar så vi blir fler nästa gång..

Hehe

_DamnIt R1 driver!
1 juni 2009 · 5 128 Inlägg

När blir nu nästa gång? Får snart ut saaben så är sugen på ny träff! smile

_lusse_ Lusse
2 juni 2009 · 236 Inlägg

Evo_Kjell skrev:
skoj att så många kom till vår lilla håla....MEN!!!! Alla trötta 740 originalare kunde ju stannat hemma..  Visst, de är skoj med lite rök. men inte från sånt jävla mög.. Så jävla trött på dom!!!
Hoppas att ryktet sprider sig att de va en lyckad träff till olika klubbar så vi blir fler nästa gång..

Kan inte mer än att hålla med.. Klart dem kan få vara där. Men börna hela tiden och hela kvällen. Nej tack.
Lägg en max 2 börnar kanske sen kan de räcka inte hålla på hela kvällen.. Annars en jävligt bra träff och ja längtar tills nästa.

karrman
2 juni 2009 · 1 Inlägg

RobinNilsson skrev:
Men dock måste jag säga att racet kunde gjorts betydligt bättre! En stor trailer mitt på sträckan och en onykter kille som tramsade runt mer än att starta bilar..

Mvh Robin.

Jag var bara lite onykter:P ingen annan ville ju stå där sad blir säkert bättre nästa gång!

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang