Eftersnack: Hörby Träffen 30/5

gubben001
2 juni 2009 · 1 Inlägg

Denna träffen tycker ja att den slog Lödde lätt å vill gärna ha fler här i lilla hörby smile

Evo_Kjell
2 juni 2009 · 20 Inlägg

haha!! jag öppnar aldrig locket så folk får se va där är... jag skäms! ser för jävligt ut där under..

_DamnIt skrev:

Evo_Kjell skrev:
skoj att så många kom till vår lilla håla....MEN!!!! Alla trötta 740 originalare kunde ju stannat hemma..  Visst, de är skoj med lite rök. men inte från sånt jävla mög.. Så jävla trött på dom!!!
Hoppas att ryktet sprider sig att de va en lyckad träff till olika klubbar så vi blir fler nästa gång..

Håller med! Synd bara att du inte öppnade huven på evon med, blev sugen på att se vad du hade där under smile

Det är inte farten som dödar de är smällen..
It´s not the fart that kills you it´s the smell!!
_DamnIt R1 driver!
2 juni 2009 · 5 128 Inlägg

Evo_Kjell skrev:
haha!! jag öppnar aldrig locket så folk får se va där är... jag skäms! ser för jävligt ut där under..

_DamnIt skrev:

Evo_Kjell skrev:
skoj att så många kom till vår lilla håla....MEN!!!! Alla trötta 740 originalare kunde ju stannat hemma..  Visst, de är skoj med lite rök. men inte från sånt jävla mög.. Så jävla trött på dom!!!
Hoppas att ryktet sprider sig att de va en lyckad träff till olika klubbar så vi blir fler nästa gång..

Håller med! Synd bara att du inte öppnade huven på evon med, blev sugen på att se vad du hade där under smile

Då kan du få se hur det ser ut i min då! Nyligen bytt toppackning, blir smutsigt då roll

Zipped_Pick_5
2 juni 2009 · 48 Inlägg

Håller med;)



Evo_Kjell skrev:
haha!! jag öppnar aldrig locket så folk får se va där är... jag skäms! ser för jävligt ut där under..

_DamnIt skrev:

Evo_Kjell skrev:
skoj att så många kom till vår lilla håla....MEN!!!! Alla trötta 740 originalare kunde ju stannat hemma..  Visst, de är skoj med lite rök. men inte från sånt jävla mög.. Så jävla trött på dom!!!
Hoppas att ryktet sprider sig att de va en lyckad träff till olika klubbar så vi blir fler nästa gång..

Håller med! Synd bara att du inte öppnade huven på evon med, blev sugen på att se vad du hade där under smile

Crazy_Mike MOGAMBO
2 juni 2009 · 149 Inlägg

När e nästa?! wink

Volkswagen Passat "Diesel Power" (2006)
Evo_Kjell
3 juni 2009 · 20 Inlägg

Crazy_Mike skrev:
När e nästa?! wink

tror att "arrangörerna" styr upp en ny träff inom de snaraste. har inte snackat med dom sen i lördes.
Men vi ska försöka ha en träff i månaden, väntar hellre på den dagen än att dra till lödde och stå och glo en hel kväll;)

Det är inte farten som dödar de är smällen..
It´s not the fart that kills you it´s the smell!!
razzo
3 juni 2009 ·

Synd man inte kunde ta sig till denna träffen såg riktigt trevligt ut på bildern smile  Hoppas nästa inte dröjer allt för länge wink

Kryckan_Tilly
3 juni 2009 · 4 Inlägg

Rowbean skrev:
Sista lördagen i varje månad låter kanske som ett bra förslag?
Eller vad tycker folk? smile

Tycker det låter helt perfekt big_smile

Kryckan_Tilly
3 juni 2009 · 4 Inlägg

Evo_Kjell skrev:
skoj att så många kom till vår lilla håla....MEN!!!! Alla trötta 740 originalare kunde ju stannat hemma..  Visst, de är skoj med lite rök. men inte från sånt jävla mög.. Så jävla trött på dom!!!
Hoppas att ryktet sprider sig att de va en lyckad träff till olika klubbar så vi blir fler nästa gång..

HAHA! Håller med!

Senast redigerat av Kryckan_Tilly (3 juni 2009)

The__Saint
4 juni 2009 · 560 Inlägg

Ser riktigt nice ut.. med dom bilderna så lär jag komma förbi nästa gång big_smile fan att man missa

Chevrolet Camaro X11 "PolarBear69" (1969)
Volvo V60 "D4" (2014)
Chevrolet C10 "Longbed" (1972)
HemiCocker
4 juni 2009 · 77 Inlägg

nu har jag lagt in lite bilder oxå! http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … ;cat=84829

Volvo V70 T5 "Black Beast" (1999)
MrJAM
4 juni 2009 · 1 464 Inlägg

HemiCocker skrev:
nu har jag lagt in lite bilder oxå! http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … ;cat=84829

Bra bilder. Dock för få! Bra bilder kräver fler bilder. wink
Man tackar.

Kommande Event: Error... Alldeles för många inbokade att lista här... ;)
HemiCocker
4 juni 2009 · 77 Inlägg

MrJAM skrev:

HemiCocker skrev:
nu har jag lagt in lite bilder oxå! http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … ;cat=84829

Bra bilder. Dock för få! Bra bilder kräver fler bilder. wink
Man tackar.

Får väl bli fler bilder på nästa träff;)
Blir ju till Hässleholm nu på söndag då kommer det lite bilder därifrån me=)

Volvo V70 T5 "Black Beast" (1999)
_lusse_ Lusse
5 juni 2009 · 236 Inlägg

Grymma bilder.. Längtar tills nästa träff:)

Turbo_Fredde
5 juni 2009 · 33 Inlägg

HemiCocker skrev:
nu har jag lagt in lite bilder oxå! http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … ;cat=84829

Mycket fina bilder! big_smile

RobinNilsson
14 juni 2009 · 369 Inlägg

Vi var ju ett gäng från karlshamn på eran träff, så nu är det dags att vi bjuder tillbaka.. 
Ni är alla välkomna till karlshamn den 4/7... 
Mer info::  http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=138434   ..

Välkommna! / Mvh Robin

åh va man myser, när turbon den pyyser =)
NAkerman Trucker
15 juni 2009 · 9 Inlägg

Hur blir de nu?
Fler Hörbyträffar i sommar?

_DamnIt R1 driver!
16 juni 2009 · 5 128 Inlägg

Håller med! När kommer nästa träff? Börjar få ett grymt sug nu ju! lol

terazzi
16 juni 2009 ·

KOmmer nog med nästa gång smile

_lusse_ Lusse
16 juni 2009 · 236 Inlägg

Dem har ju snackat om sista lördagen i månad.. smile tror det blir så.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang