Performance & Custom Motor Show

chrizz Administratör
15 april 2006 · 11 783 Inlägg

Jag måste säga att mässan har varit bättre förut. Den kändes slarvigt ihopslängd, trång, tråkigt belyst och för dyr i inträde. Det är åtminstone min personliga åsikt.

Stockholms bilsalong var underbar i jämförelse, men det kanske inte ska jämföras ändå med tanke på vilka pengar och parter som är inblandade där.

Bilder från mässan finns att se under "evenemang" här på Garaget.org, eller via länken nedan.

Enjoy.

Performance & Custom Motor Show

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
SKytrax
15 april 2006 · 108 Inlägg

Kunde inte säga det bättre själv   /

Pontus81
15 april 2006 · 121 Inlägg

Måste nog oxå hålla med lite. Får nog tänka över att åka nästa år. Visst finns d många snygga bilar men det finns ju minst lika mycket snyggt utanför även inte lika påkostade.
Och så denna Mr Fun...Första å andra bilen kunde ja leva med. Fanns faktiskt riktigt schyssta saker på dom. Men i år va i h*l*e*e tänkte han på? Underbar bil..Men alla dessa skärmar o skit!! På front o dörrar o ja herregud..Dom som titta lite längre åt andra sidan såg en MYCKET vackrare bil enligt min mening! PerAero hade verkligen lyckats! Han fick min röst iaf smile

MVH

Senast redigerat av Pontus81 (15 april 2006)

Lindgren_
15 april 2006 · 2 644 Inlägg

chrizz skrev:
Jag måste säga att mässan har varit bättre förut. Den kändes slarvigt ihopslängd, trång, tråkigt belyst och för dyr i inträde. Det är åtminstone min personliga åsikt.

Stockholms bilsalong var underbar i jämförelse, men det kanske inte ska jämföras ändå med tanke på vilka pengar och parter som är inblandade där.

Bilder från mässan finns att se under "evenemang" här på Garaget.org, eller via länken nedan.

Enjoy.

Performance & Custom Motor Show

Chrizz ja vet knappt hur ja ska säga det här men..Du ska ha ett jävligt stort tack för att du åker runt tar massa bilder som du lägger upp håller ordning på garaget.org och så klart startade det..Sidan är helt underbar smile TACK CHRIZZ !!

Johan Lindgren
SKytrax
15 april 2006 · 108 Inlägg

Pontus81 skrev:
Måste nog oxå hålla med lite. Får nog tänka över att åka nästa år. Visst finns d många snygga bilar men det finns ju minst lika mycket snyggt utanför även inte lika påkostade.
Och så denna Mr Fun...Första å andra bilen kunde ja leva med. Fanns faktiskt riktigt schyssta saker på dom. Men i år va i h*l*e*e tänkte han på? Underbar bil..Men alla dessa skärmar o skit!! På front o dörrar o ja herregud..Dom som titta lite längre åt andra sidan såg en MYCKET vackrare bil enligt min mening! PerAero hade verkligen lyckats! Han fick min röst iaf smile

MVH

Jag håller med dig , förstår inte varför man vill bygga bilar som man inte ens kan använda ..
så jäkla tråkigt å se sånt så .. /

chrizz Administratör
15 april 2006 · 11 783 Inlägg

Lindgren_ skrev:

chrizz skrev:
Jag måste säga att mässan har varit bättre förut. Den kändes slarvigt ihopslängd, trång, tråkigt belyst och för dyr i inträde. Det är åtminstone min personliga åsikt.

Stockholms bilsalong var underbar i jämförelse, men det kanske inte ska jämföras ändå med tanke på vilka pengar och parter som är inblandade där.

Bilder från mässan finns att se under "evenemang" här på Garaget.org, eller via länken nedan.

Enjoy.

Performance & Custom Motor Show

Chrizz ja vet knappt hur ja ska säga det här men..Du ska ha ett jävligt stort tack för att du åker runt tar massa bilder som du lägger upp håller ordning på garaget.org och så klart startade det..Sidan är helt underbar smile TACK CHRIZZ !!

Så lite så smile

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
Ena Colaberoende
15 april 2006 · 1 219 Inlägg

Hade rätt så stora förväntingar om mässan i år. Var där idag (lördag). Tyvärr så hade jag och tjejen drabbats av nått jobbigt virus och var inte så närvarande men vi drog runt hela anläggningen, Fotade runt 160 bilder och åkte hem besvikna för att ha sett alldeles för lite bilar som passade oss (Finns mer att se här på garaget).
Efter att ha sovit ut en stund så går vi igenom allt papper man har fått under dagen och ser till våran besvikelse att vi MISSAT mer än 200 utställningsbilar som hade flyttat utomhus på Påskaftonen pg.a för stort utställningsintresse.. Inte en Jä... skylt har vi sett och man står ju inte och läser ett program grundligt heller i den trängseln..

Turen e att vi kom dit och hem hela. Hade blank is på vägen och bemöttes av poliser som dirigerade vägen efter att en bil hade snurrat och brunnit. Efter det var kändes man liten när bilens bakände åkte fram och tillbaka i 50Km/h på 90 väg. Det kunde likaväl varit vi. Hade inte krocken varit så hade vi nog inte varit hemma.

Besviken e man iallafall.. Att missa 200 bilar som man praktiskt taget åkte dit för att se och inte ens sett eller hört att det skulle ha funnits.

200:- i inträde + 20 i förköp + 50 sura pengar för parkering.. 490:- för att ha sett... Vad ?

/Ena

Glömde lägga till att jag fick intrycket om att det var en stor saluhall där man kunde handla det mesta
Men vem åker till Elmia och köper SOCKAR???

Senast redigerat av Ena (15 april 2006)

Gizmojohan
15 april 2006 · 3 295 Inlägg

var det nån som knäppte några bilder på bilarna i speedparts monter??

Lindgren_
15 april 2006 · 2 644 Inlägg

Slave_joe skrev:
var det nån som knäppte några bilder på bilarna i speedparts monter??

Ja ska ner imorn så ja skulle kunna göra det wink

Johan Lindgren
Gizmojohan
15 april 2006 · 3 295 Inlägg

det vore sjyst.. iofs hade ju jag kamera med mej idag när jag var där... men jag stog bara och dreglade..

Senast redigerat av Slave_joe (15 april 2006)

Lindgren_
15 april 2006 · 2 644 Inlägg

Slave_joe skrev:
det vore sjyst..

Javisst ;P Du har inte msn kanske så man kan skicka dom där över sen ?

Johan Lindgren
Gizmojohan
15 april 2006 · 3 295 Inlägg

Lindgren_ skrev:

Slave_joe skrev:
det vore sjyst..

Javisst ;P Du har inte msn kanske så man kan skicka dom där över sen ?

You got PM!

kruz_power
15 april 2006 · 74 Inlägg

blev lite besviken jag me, va där idag (lördag). saknade den hallen som det va mörkt i.
annars helt ok. en jävla massa folk bara.

Power is nothing whitout control
Ena Colaberoende
15 april 2006 · 1 219 Inlägg

kruz_power skrev:
blev lite besviken jag me, va där idag (lördag). saknade den hallen som det va mörkt i.
annars helt ok. en jävla massa folk bara.

Det var den hallen dom hade flyttat ut pg.a för stort intresse.

Mvh. Ena

Rohdin
15 april 2006 ·

Håller med Skytrax att bilar som inte går att använda på den allmäna gatan är inte av intresse att kolla på överhuvudtaget...så onödigt bara.....och som Kruz_power säger så saknar man den mörka hallen

Senast redigerat av Rohdin (16 april 2006)

kruz_power
15 april 2006 · 74 Inlägg

tur att alla inte har samma tycke

Power is nothing whitout control
Rohdin
16 april 2006 ·

så du tycker inte dom hade det då eller?

Foffis
16 april 2006 · 676 Inlägg

jag har aldrig varit där förut så ja tyckte de va lite si så där. för mycke folk och för mycke "oanvändbara" bilar. höjdpunkten var på kvällen utanför A6 och Coop-parkeringen. där såg man ruggigt fina bilar som man körde med! inte som stod i en monter o glänste. mja, håller med att de kändes lite ihopslängt o haffsigt. någon som vet om de verkligen blev nå race på kvällen? följde med på 2 försök sen åkte vi hem. är ju inte så lätt att starta ett race med över 400 bilar efter sig. ganska logiskt va man ska göra...

Carlzon
16 april 2006 · 27 Inlägg

Rohdin skrev:
Håller med Skytrax att bilar som inte går att använda på den allmäna gatan är inte av intresse att kolla på överhuvudtaget...så onödigt bara.....och som Kruz_power säger så saknar man den mörka hallen

Tycker ju att man får lägga pengar på vad man vill..

Kristoffer86
16 april 2006 · 37 Inlägg

Pontus81 skrev:
Måste nog oxå hålla med lite. Får nog tänka över att åka nästa år. Visst finns d många snygga bilar men det finns ju minst lika mycket snyggt utanför även inte lika påkostade.
Och så denna Mr Fun...Första å andra bilen kunde ja leva med. Fanns faktiskt riktigt schyssta saker på dom. Men i år va i h*l*e*e tänkte han på? Underbar bil..Men alla dessa skärmar o skit!! På front o dörrar o ja herregud..Dom som titta lite längre åt andra sidan såg en MYCKET vackrare bil enligt min mening! PerAero hade verkligen lyckats! Han fick min röst iaf smile

MVH

Precis min åsikt, detta va ruskigt överdrivet, hans TT va okej, och luftfiltret genom huven på minin kunde man svälja, men detta va smaklöst.. //jag

Racing Is Not A Crime
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang