Hejsan hejsan.
Jag vill först poengtera ut att kommentarer som "Gör vad du tkr e snyggt" osv är överflödiga.
Det är klart jag inte väljer vadsomhelst bara för att folkmassa säger det. Jag vill bara ha allmänna tankar om det hela.
Jo, Audin. Den har några år på nacken, och det syns i lacken. Självklart på vänster framskärm eftersom det är en Audi.

Iaf. Jag tänkte göra mej utav med alla fula lack-skador under sommaren. (kanske kommer en projekt tråd med bla. det och lite annat gott)
Så jag hörde mej för med lackerare, och frågade ifall det gick att bara ta dom skadade delarna.
Visst gick det, men det gick inte att garantera att det vart samma nyanser (Fullt förståligt) Och jag tänker ju inte fara omkring med en massa olika nyanser.
Så det blir väll troligtvis en hellack istället.
Så nu är frågan, Vilken färg ska man ta?

Just nu är den (som ni ser) L90E - Alpin vit
Jag tycker den färgen är väldigt stilren och gör sej bra. Men att göra en hellack i samma färg, bara för att få alla nyanser att stämma känns lite tråkigt, samt nu när man har chansen att välja vilken som helst.

Någon i kretsen föreslog LY3D - Tornado röd. Och det är ju inte en dålig färg. Men jag har inte hittat en röd Audi Coupe som man tänker att "den vill jag ha!" när man ser den. Dock skulle den nog se riktigt bra ut med vita fälgar. (vilket är planerat framöver)

Vad tror ni?

Kom gärna med egna färgförslag,
Men då med färgkoden oxå! Mvh