Forza Motorsport 3-tråden

LeafBox Lat Perfektionist
23 oktober 2009 · 6 359 Inlägg

Snitch skrev:
Som jag förstått det så kom bara detta spel till Xbox 360?

Svar, JA

Alla tycker olika, och det är därför du har fel...
Audi "S1.5" [OEM+] - 10-Ventils turbo - Projekttråd
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=297968
Mitsubishi Spacewagon "Driftbussen" (2004)
Audi Coupé Turbo "S1.5" (1990)
fontheking5
23 oktober 2009 · 825 Inlägg

Har en lös hdd på 120 gb så platsen lär inte vara något problem för mig , dock är det surt att inte ha någon xbox 360 just nu .

Riktiga Bilar Kommer Från USA *****____________________
*****____________________
Snitch Ointresserad.
23 oktober 2009 · 936 Inlägg

LeafBox skrev:

Snitch skrev:
Som jag förstått det så kom bara detta spel till Xbox 360?

Svar, JA

TACK.

Istället för att starta en ny tråd så frågar jag här. Jag vet inte om jag vill ha 360 eller Ps3...

Ett par nackdelar och fördelar om de båda hade varit fint om ni kunde publicerat.

Teabag appreciation club.
Mogel KUNG
23 oktober 2009 · 441 Inlägg

Snitch skrev:

LeafBox skrev:

Snitch skrev:
Som jag förstått det så kom bara detta spel till Xbox 360?

Svar, JA

TACK.

Istället för att starta en ny tråd så frågar jag här. Jag vet inte om jag vill ha 360 eller Ps3...

Ett par om de båda hade varit fint om ni kunde publicerat.

Finns inga för nackdelar och fördelar samma skit vill du ha forza ska du dock köpa 360.

Snitch Ointresserad.
23 oktober 2009 · 936 Inlägg

Mogel skrev:

Snitch skrev:

LeafBox skrev:

Svar, JA

TACK.

Istället för att starta en ny tråd så frågar jag här. Jag vet inte om jag vill ha 360 eller Ps3...

Ett par om de båda hade varit fint om ni kunde publicerat.

Finns inga för nackdelar och fördelar samma skit vill du ha forza ska du dock köpa 360.

Tänker mest på run-time, bildkvalitét och liknande.

Jo, Forza vill jag ju ha.

Teabag appreciation club.
Mortalis VW-nörd?
23 oktober 2009 · 4 332 Inlägg

ZonaX skrev:

Jonnybcool skrev:
Mitt ex borde dimpa ner i lådan om ca 1 timme smile Sen ska de spelas tills ögonen blöder big_smile

Haha   det är så jävla fett asså!   Ska lasta i större turbo i e30n och byta till smidda kolvar och större ic, eventuellt byta ventiler med  smile

Gjorde de idag, på e30n, den blev rätt galet känslig i kurvorna tongue

lindell90
23 oktober 2009 · 876 Inlägg

Köpte mitt idag. Hade enorm tur då jag fick tag i det sista Limited Editon på gamestop i Kristianstad. Blev hyffsat billigt tycker jag. 200:- för förhandsbokning + 100:- i tillägg flr Limited Edition samt två gamla spel i inbyte som jag tidigare hade fått värderade till 15:- samt 85:-. Längtar som fan tills jag kommer hem nu och kan spela big_smile

Malm3n Fotograf @ Team Insane Racing
23 oktober 2009 · 1 781 Inlägg

Sitter fortfarande på jobbet men har spelet i en påse här bredvid mig.. jag sitter och hoppar i stolen över att få komma hem!!!!!!!

Team Insane Racing
Jonnybcool
23 oktober 2009 · 744 Inlägg

Har spelat 6 timmar i sträck nu och fy fan så kul big_smile Nu måste jag tyvärr pausa då min sambo måste se Idol. Men efter Idol är det back in action big_smile

[Turbolover]
ZonaX Svetsare
23 oktober 2009 · 3 150 Inlägg

Mortalis skrev:

ZonaX skrev:

Jonnybcool skrev:
Mitt ex borde dimpa ner i lådan om ca 1 timme smile Sen ska de spelas tills ögonen blöder big_smile

Haha   det är så jävla fett asså!   Ska lasta i större turbo i e30n och byta till smidda kolvar och större ic, eventuellt byta ventiler med  smile

Gjorde de idag, på e30n, den blev rätt galet känslig i kurvorna tongue

Haha   skojar du elle?  tongue   Fett lätt att drifta med  smile  Bara halka på gasen lite  tongue

Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen.
Rushman: "Kör aldrig för fort, kör i den hastighet jag anser lämplig, vad det står på skyltarna skiter jag i."
http://www.youtube.com/ZonephoX
lindell90
23 oktober 2009 · 876 Inlägg

ZonaX skrev:

Mortalis skrev:

ZonaX skrev:

Haha   det är så jävla fett asså!   Ska lasta i större turbo i e30n och byta till smidda kolvar och större ic, eventuellt byta ventiler med  smile

Gjorde de idag, på e30n, den blev rätt galet känslig i kurvorna tongue

Haha   skojar du elle?  tongue   Fett lätt att drifta med  smile  Bara halka på gasen lite  tongue

Har spelat en stund nu och fy fan va kul det är big_smile Har fått köra Turbo X en runda med big_smile Håller på att installera allt extra material nu sen kommer det bli en sen kväll smile

ZonaX Svetsare
23 oktober 2009 · 3 150 Inlägg

lindell90 skrev:

ZonaX skrev:

Mortalis skrev:

Gjorde de idag, på e30n, den blev rätt galet känslig i kurvorna tongue

Haha   skojar du elle?  tongue   Fett lätt att drifta med  smile  Bara halka på gasen lite  tongue

Har spelat en stund nu och fy fan va kul det är big_smile Har fått köra Turbo X en runda med big_smile Håller på att installera allt extra material nu sen kommer det bli en sen kväll smile

Hur många bilar har ni hittills då?   Ja har tror det är 6 elle 7 stycken   smile

Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen.
Rushman: "Kör aldrig för fort, kör i den hastighet jag anser lämplig, vad det står på skyltarna skiter jag i."
http://www.youtube.com/ZonephoX
Dansken_fire
23 oktober 2009 · 254 Inlägg

Fy fan va najs spelet är, kvällen kommer bli sen. har klarat säsong 1 nu och går direkt på tvåan big_smile

ZonaX Svetsare
23 oktober 2009 · 3 150 Inlägg

Fyfan vad perfekt "Fujimi Kaido" är för drifting asså  big_smile    RWD, FWD, AWD, den banan är perfekt för alla drivsorter  smile

Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen.
Rushman: "Kör aldrig för fort, kör i den hastighet jag anser lämplig, vad det står på skyltarna skiter jag i."
http://www.youtube.com/ZonephoX
_Norrland_ Bilvårdstekniker
23 oktober 2009 · 766 Inlägg

Har precis avverkat säsong 1 big_smile 
Är riktigt nöjd med spelet än så länge smile

Life is too short to drive ugly cars!
NBT - Norrlands Bilvårdsteknik , www.Norrlandsbilvard.se - Bilvård och bilvårdsprodukter i Umeå
Bilvård Webshop : http://norrlandsbilvard.storedo.com/
www.Vtech.se
Skoda Citigo "Bilvårdsteknik-Edition" (2013)
92an
23 oktober 2009 · 83 Inlägg

Finns peugeot 205 gti med i spelet? tongue Vill så grymt gärna ha Forza 3 men orkar inte köpa ett xbox 360 nu när det funnits i flera år.

_Norrland_ Bilvårdstekniker
23 oktober 2009 · 766 Inlägg

92an skrev:
Finns peugeot 205 gti med i spelet? tongue Vill så grymt gärna ha Forza 3 men orkar inte köpa ett xbox 360 nu när det funnits i flera år.

Neä den finns tyvärr inte tongue

Life is too short to drive ugly cars!
NBT - Norrlands Bilvårdsteknik , www.Norrlandsbilvard.se - Bilvård och bilvårdsprodukter i Umeå
Bilvård Webshop : http://norrlandsbilvard.storedo.com/
www.Vtech.se
Skoda Citigo "Bilvårdsteknik-Edition" (2013)
lindell90
24 oktober 2009 · 876 Inlägg

har spelat sen halv nio nu. Riktigt kul. Synd bara att man vill köpa alla bilar på en gång och vråltrimma big_smile Hade ca 30 miljoner i Forza 2 och nu har jag under 10.000Cr sad

Mr_Chico Motorer utan turbo... suger, Va :P
24 oktober 2009 · 8 Inlägg

Forza motorsport 3 är bra hälsningar Muffl3r_swe

Volvo 245 Turbo "Banbilen Carro" (1991)
nonno
24 oktober 2009 · 511 Inlägg

Mr_Chico skrev:
Forza motorsport 3 är bra hälsningar Muffl3r_swe

ja det är bra,dock har jag träffat på 2-3 buggar i spelet

?
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang