3212
Sök

Angående: Stående Malmö-träffen Varje Söndag kl 19:00 Biltema Svågertorp

352 Inlägg
19 juli 2010
hade vatt bra om vissa kunde sluta blåsa förbi i 200kmh vid folkmassan, ni e inte coola som gör så.. snarare tvärtom.. e det inte bättre att glida förbi i 20kmh så alla kan se era bilar än att ta sats från e6an o köra som ni gör..

"You can have any brew you want, as long as it's a Corona"

I'am AWESOME..
2 783 Inlägg
19 juli 2010
Shit biggi, min bil går inte mer än 200 vid folket sad .. Det är nog ganska feett olagligt. Och som du säger, onödigt att dra på så jäkla mycke just de, (:, dra på efter folkmässan ist

Du kö inte med fötterna, du kör med hjärnan!

352 Inlägg
19 juli 2010
Memme skrev:
Shit biggi, min bil går inte mer än 200 vid folket sad .. Det är nog ganska feett olagligt. Och som du säger, onödigt att dra på så jäkla mycke just de, (:, dra på efter folkmässan ist

jag säger inte att det var du, men det var några andra bilar som kom i hög hastighet där. detta måste få ett stopp innan någon blir allvarligt skadad eller till o med värre..

"You can have any brew you want, as long as it's a Corona"

14 Inlägg
19 juli 2010
§8 Streetracing
Organiserig av olaglig streetracing får inte förekomma här (engligt svensk lag). Det gäller oavsett om det sker direkt eller indirekt. Dvs, är det allmänt känt att en träff handlar om streetracing så är det inte tillåtet att annonsera eller diskutera träffen oavsett om det uttalats i tråden att det handlar om streetracing eller intes oss med?

Att länka till "klubbar" som organiserar streetrace är ej tillåtet.

299 Inlägg
20 juli 2010
Birn o eX3Me:
Tusen tack för era värmande ord. jätte kul o höra att ni gillar våra träffar.
Sjklart så får vi ta oss en titt o se om vi inte kan fixa något nere hos er med. Om inget annat skulle de vara sjukt kul o komma ner o se hur ni har de hos er.

// Bredin

957 Inlägg
20 juli 2010
Säger samma sak  som Biggi  en dag kommer det sluta  rikti illa om det forsätter så som de gör nu

I'am AWESOME..
2 783 Inlägg
20 juli 2010
Badboy, just därför R4F kommer ner och ser. Jag kan även slå av mig fingrarna nästan på att R4F inte kommer acceptera detta som är där nu!

Bilmekaniker
805 Inlägg
20 juli 2010
sålänge folk har lite comon sence i huvudet så funkar det
Senast redigerat av AnesN (20 juli 2010)

Skåne Crazy Crew
701 Inlägg
20 juli 2010
Trådstartare
Vi får höra vad det tycker, de har ju idag fullt upp med HBorg, men inte omöjligt om vi är ett par som kan ta tag i det, kan driva det vidare i samma regi i Malmö.
visa att det kan skötas seriöst.
jag har väldigt bra kontakt med Eza som är ordförande och vi har en del andra planer som komma skall

957 Inlägg
20 juli 2010
Memme   a  ja vet var i Hborg  i fredags och kollade  tycker faktist att de har  gjort det  rikti  bra  imponerad  blir man  men sen att det finns altid någon  tönt som ska  leka  cool och tror att han är något det kan man  inte  göra mtk  åt   men tycker att  R4F  har  gjort bra jobb hittils
Det  enda som finns kvar nu är att om man kunde hitta en avstäng gata eller något  lång raka strecka så hade det varit  mtk bättre och då hade säkert  folk som  kör som idioter i stan  minskat  med ganska stort

V-Power
1 186 Inlägg
20 juli 2010
R4Fjant är den största floppen inom svensk streetracing! Ett gäng bönder som tror dem är bra på att organisera streetrace.

Dem har redan förstört HBG, alla feta bilar har försvunnit, säkerheten är överdriven till max, moppekillar och hästtjejer som står och ska dirigera förarna. Förra året var jag i HBG varje helg men nu tänker jag inte åka dit längre.

Jag ber till gud att R4Fjant inte har en tanke på att organisera i Malmö.

Åk upp till GBG och lär er hur streetrace ska gå till! Detta vi har här nere är bara löjligt.

/ ///______]
.) . /(_)
/__/

Bilmekaniker
805 Inlägg
20 juli 2010
håller med sist jag var där så sa någon idiot som stod där att man bara fick vara 1 i bilen haha stört.

Bmw Fanatiker
292 Inlägg
20 juli 2010
R1kard skrev:
R4Fjant är den största floppen inom svensk streetracing! Ett gäng bönder som tror dem är bra på att organisera streetrace.

Dem har redan förstört HBG, alla feta bilar har försvunnit, säkerheten är överdriven till max, moppekillar och hästtjejer som står och ska dirigera förarna. Förra året var jag i HBG varje helg men nu tänker jag inte åka dit längre.

Åk upp till GBG och lär er hur streetrace ska gå till! Detta vi har här nere är bara löjligt.

Kan bara hålla med, GBG a.k.a GSR borde vara föredöme till allt inom Streetrace i sverige big_smile

Där snackar vi race big_smile

I'am AWESOME..
2 783 Inlägg
20 juli 2010
eX3Me skrev:
Vi får höra vad det tycker, de har ju idag fullt upp med HBorg, men inte omöjligt om vi är ett par som kan ta tag i det, kan driva det vidare i samma regi i Malmö.
visa att det kan skötas seriöst.
jag har väldigt bra kontakt med Eza som är ordförande och vi har en del andra planer som komma skall

Det skulle vara kanon, om de behövs hjällp så ställer man upp smile

2 Inlägg
21 juli 2010
Exakt! Helt sjukt hur tråkigt det har blivit i HBG sedan dom tog över... Kom inte ner och förstör malmö också!

R1kard skrev:

3 390 Inlägg
21 juli 2010
§8 Streetracing
Organiserig av olaglig streetracing får inte förekomma här (engligt svensk lag). Det gäller oavsett om det sker direkt eller indirekt. Dvs, är det allmänt känt att en träff handlar om streetracing så är det inte tillåtet att annonsera eller diskutera träffen oavsett om det uttalats i tråden att det handlar om streetracing eller inte.

Nu lägger vi ner allt detta snack om dessa R4F och allt därtill innan tråden blir låst.

MVH

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

183 Inlägg
23 juli 2010
Är det fortfarande träffar på söndagarna??

I'am AWESOME..
2 783 Inlägg
23 juli 2010
Klart det e Medde. smile

l33t
65 Inlägg
23 juli 2010
Var rätt fattigt med folk förra veckan. Men det är trevligt folk. smile

183 Inlägg
23 juli 2010
Memme skrev:
Klart det e Medde. smile

Okey memme smile

Sök