inga projekt hade det varit en bättre bil då hade jag skapat en tråd om detta
vet inte riktigt vad planerna är just nu men det är små saker som byta (ingen mekaniker här så kan inte riktigt vad det kallas) botten del till en 1.6 samt en diseseldrev tror jag de kallas så de blir till en 1.9 samt plana och kanske mira fräsa tror jag de kallas men detta kommer först efter vintern
inga projekt hade det varit en bättre bil då hade jag skapat en tråd om detta
vet inte riktigt vad planerna är just nu men det är små saker som byta (ingen mekaniker här så kan inte riktigt vad det kallas) botten del till en 1.6 samt en diseseldrev tror jag de kallas så de blir till en 1.9 samt plana och kanske mira fräsa tror jag de kallas men detta kommer först efter vintern
aight, låter najs lycka till man!! ses vi på onsdag hoppas jag.
Fram Med GRillen för idag är det TRÄFF hahaha... då får vi se hur många bilar vi blir haha,,, Hoppas bara min LMM inte sviker mig idag.... Så man kan köra dit med bmw:n
Ordförande för Re-Loaded skåne, Mer info på profil.
Fram Med GRillen för idag är det TRÄFF hahaha... då får vi se hur många bilar vi blir haha,,, Hoppas bara min LMM inte sviker mig idag.... Så man kan köra dit med bmw:n
SÅ SKA DE LÅTA!!! Jag kommer! Vilka fler dyker upp!!!! ?
hahaha.... Naj men jag o ercan, ( han med den röda Citronen) o nån till ska käka på Foodcourten....vid 19.00 du får gärna joina oss.... sen när klockan närmar sig 20.00 så drar vi vidare....
haha.... foodcourten hittar du vid biltvätten... man parkerar bilen och går in...Du kan inte missa mig, har en GRÖN Northface jacka omöjlig att missa hahaha....